Højdepunkter: Sent nederlag mod FC Helsingør

Det blev desværre et nederlag til FC Helsingør, og du kan se højdepunkter fra opgøret i videoen.
Husk også du kan se første afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby” lige her: https://www.youtube.com/watch?v=suL1LiGOHYk
Husk der er hjemmekamp på lørdag den 1. september på Lyngby Stadion, hvor Viborg FF venter i et opgør, der har kampstart kl. 13:30. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
I løbet af dagen vil vi være stort til stede ved Liv i Lyngby, hvor vi også har arrangeret fælles fanmarch mod stadion kl. 12:00. Det kan I læse mere mere om ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Lyngby Boldklub inviterer til fodboldfest og fælles fanmarch ved Liv i Lyngby
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk