VIDEO – Højdepunkter og Strudals tanker fra 4-1-sejren over NFC

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Det blev til en dejlig 4-1-sejr mod Nykøbing FC, hvor Jeppe Kjær, Mathias Hebo, et NFC-selvmål og Lasse Fosgaard stod for de kongeblå mål. I kan se højdepunkter fra opgøret i ovenstående video. Den kongeblå cheftræner var godt tilfreds efter kampen, og han var stolt på drengenes vegne, hvor vi virkelig viste stor moralt:
“Jeg er vanvittigt stolt på drengenes vegne, hvor jeg synes, de viste utrolig holdånd og kæmpe moral. Vi får en snitter i Thisted, og man kan sige at 4-0, det ser vanvittigt ud, men når vi sidder og kigger på statistikkerne efter sådan en kamp, så må vi erkende, at vi har 17 afslutninger, og de har 7. De scorer fire mål på deres syv, og vi har en fire-fem 100%-chancer ud af de 17. Mål ændrer fodboldkamp, og vi vidste også godt derovre, vi havde chancer i første havleg til at reducere, og store chancer i starten af anden halvleg til at reducere og komme tilbage i kampen. Det formår vi ikke, og så vi ikke den power, og vi får ikke den dynamik, som det kunne have givet, hvis vi havde scoret” siger Strudal, der dog erkender en dårlig første halvleg, men anden halvleg var bedre, og han har mest fokus på, at holdet kreerer de chancer, der skal til:

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

“Vi spillede en ringe først halvleg, og det var skuffende, og det ved vi allesammen, både jeg og holdet. Men anden halvleg fulgte vi gameplanen, og vi fik lagt et kæmpe tryk på Thisted, hvilket burde have ført mindst et par mål af sig. Det er det, jeg hæfter mig ved, da vi producerer de chancer, der skal til, for så ved vi også, at der kommer hul på bylden på et tidspunkt. Det gjorde der mod Nykøbing, og det var en kæmpe forløsning. Stor cadeau til drengene, fordi de har været frustreret over, at de har kunne mærke, at vi har domineret i mange faser, hvor vi har manglet omsætte tingene til mål. Stor ros til drengene, hvor de kæmpede med stor vilje, og de viste moral og holdånd” siger den kongeblå cheftræner.

Du kan følge de kongeblå drenge helt tæt på i første afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby”.

Det finder du ved at klikke lige her.

Du kan læse kampreferatet fra kampen lige her.
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-spiller”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.