SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1

Vi er klar med første afsnit i vores dokumentarserie om genoprejsningen af Lyngby Boldklub. I får et unikt indblik i opstarten og følger de kongeblå drenge helt tæt på før, under og efter kampene mod Hvidovre IF og SIlkeborg IF. Tag med ind i maskinrummet, hvor det hele foregår og få et sjældent kig bag kulisserne i en traditionsrig fodboldklub.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

I løbet af efteråret vil der mindst udkomme tre afsnit mere, hvor vi følger udviklingen i Lyngby-projektet og de kongeblå drenge som aldrig før.