Trup og optakt mod Nykøbing FC

I dag kl. 18:30 er der kamp i femte runde af NordicBet Ligaen, når Nykøbing FC er gæster på Lyngby Stadion. De kongeblå drenge har lidt at revanchere, da gæsterne slog dem ud af pokalturneringen. Derfor er det helt sikkert nogle sultne spillere, der senere er klar, når der igen er bold i Kongens Lyngby, hvor Faxe Kondi Fanzonen åbner kl. 16:30.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Nykøbing FC kommer direkte fra en duel med topholdet HB Køge, hvor de tabte 1-0. De har ligesom De Kongeblå hente fem point, så der er masser på spil, når der bliver fløjtet op til kamp på Lyngby Stadion kl. 18:30.

Du kan købe billetter til kampen i forsalg og spare penge.

Truppen mod Nykøbing FC:
31. Oliver Funch (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
8. Lasse Petry
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
14. Nikolai Geertsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
23. Mads Carlson
37. Marcus Backmann
48. Oliver Lund
Fanzonen åbner kl 16:30, to timer før kampstart, med fodbold-dart, dåsespark og pannabur. Samtidig glæder vi os til at se alle medlemmerne af børneklubben De Små Vikinger på den nye børnetribune.
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Vi har rundet 300 tilmeldte i “De Små Vikinger” – Kom og vær med
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-spiller”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.