Truppen mod Silkeborg er klar

Søndag kl 13:45 gæster Silkeborg IF, Lyngby Stadion, i et opgør mellem to af bejlerne til oprykning til Superligaen. Så sent som i slutspillet i foråret, mødte Lyngby Silkeborg i nogen af de tilspidsede kampe om at undgå nedrykning. Her trak De Kongeblå sig sejrrigt ud over to kampe efter et flot comeback i Silkeborg, hvor man var nede med 0-2. Denne gang er det i kamp om nogen af de sjovere pladser øverst i tabellen, og Mark Strudal ser frem til mødet mod Silkeborg: “Jeg glæder mig helt vildt til at møde Silkeborg. Det er en af de kampe, hvor vi ikke er favorit, og det bliver spændende at møde en favorit” udtaler Strudal med et smil.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

I de sidste 10 kampe er det blevet til fire Kongeblå sejre og tre uafgjorte opgør. I sidste sæson havde Lyngby en lille overhånd med to sejre og to uafgjorte i fem kampe, men det bliver en meget svær kamp, der venter De Kongeblå drenge.
Du kan købe billetter til kampen i forsalg og spare penge.
Cheftræner Mark Strudal har udtaget følgende spillere til kampens trup:
1. Mikkel Andersen (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
14. Nikolai Geertsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
23. Mads Carlson
26. Gustav Marcussen
32. Esben Wolf
48. Oliver Lund
Fanzonen åbner kl 11:45, to timer før kampstart, med fodbold-dart, dåsespark, pannabur og ansigtsmaling. Samtidig glæder vi os til at se alle medlemmerne af børneklubben De Små Vikinger på den nye børnetribune.
Læs også: Ikke fornyede sæsonkortpladser er nu frie – Køb dit sæsonkort nu
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Vi har rundet 300 tilmeldte i “De Små Vikinger” – Kom og vær med
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-spiller”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.