Dansk Revision København A/S og Lyngby Boldklub forlænger partnerskab

I løbet af sommeren har det mest handlet om sportslige nyheder, men der er også blevet lagt et kæmpe arbejde inden for det kommercielle område, og det er os derfor en stor glæde at meddele endnu en positiv partnernyhed. Dansk Revision København A/S har nemlig forlænget deres aftale med Lyngby Boldklub, og de er dermed med på den nye rejse og Lyngby-fortælling.
Dansk Revision er en landsdækkende kæde med 29 kontorer og næsten 500 medarbejdere, hvor de er ejet af partnere, dvs. ejerne af de enkelte revisionskontorer. Dermed kan Dansk Revision drage fordel af både den lokale forankring og kendskabet til det lokale erhvervsliv og af samarbejdet mellem fagligt kompetente ejere og medarbejdere i Dansk Revision.
Det er en selvfølge, at de har styr på det faglige og sørger for at vedligeholde vores fagkundskab, så du altid har adgang til den nyeste viden. Dansk Revision har et erklæret mål om at tilføre din virksomhed størst mulig værdi og udbytte gennem løbende rådgivning. De vil gerne være din foretrukne sparringspartner i økonomiske såvel som forretningsmæssige sammenhænge, så de kan hjælpe dig med at indfri dine målsætninger og skabe et tilfredsstillende udbytte af dine hårde anstrengelser.
I kan læse mere om Dansk Revision ved at klikke her.
De Kongeblå spiller sæsonens første topkamp, når Silkeborg IF gæster Lyngby Stadion søndag den 5. august kl. 13:45. Der er åbnet op for billetsalget, hvor du kan sikre din billet fra bare 70 kr. her. Skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-Spiller”
Læs også: Tamigo bliver ny kongeblå partner
Læs også: To partnere mere forlænger og tilslutter sig det nye Lyngby-projekt
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk