Information om træningskampen mod Landskrona BoIS

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Sommerens sidste testkamp venter i dag, når De Kongeblå skal møde svenske Landskrona BoIs, der til dagligt spiller i Superettan. Opgøret bliver spillet på Lyngby Stadion, hvor der er fri entré, og der er kampstart kl. 16:00. Til dagens kamp vil der både blive solgt øl, vand og pølser, så kom på stadion og nyd det gode danske sommervejr, og se de kongeblå drenge teste formen af inden sæsonstart søndag den 29. juli kl. 13:45 mod Hvidovre IF. Der er i øvrigt åbnet op for billetsalget til sommerens kampe, som du kan læse om ved at klike her.

Du kan købe billet til sommerens kampe her

Den kongeblå cheftræner Mark Strudal har udtaget nedenstående 19 spillere til dagens opgør. I kan følge vores liveopdatering i tekst på både Twitter og Facebook fra kl. 16:00 ca.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Truppen mod Landskrona BoIS:
Mikkel Andersen
Oskar Snorre
Michael Lumb
Martin Ørnskov
Mathias Hebo
Herolind Shala
Lasse Fosgaard
Rezan Corlu
Jeppe Kjær
Nicolai Geertsen
Adam Sørensen
Kevin Tshiembe
Gustav Marcussen
Daniel Stückler
Nicklas Mouritsen
Kristian Lindberg
Mads Carlson
Oliver Lund
Mohammed Saeid
Læs også: Ikke fornyede sæsonkortpladser er nu frie – Køb dit sæsonkort nu
Læs også: Billetsalget til sommerens kampe er åbnet!
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Læs også: Kampprogram fastlagt – Lyngby starter hjemme i lokalopgør mod Hvidovre
Læs også: Sommerens femte tilgang er landet
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.