Lyngby henter ny angriber

Den tidligere FC Nordsjælland- og Roskilde-angriber, Kristian Lindberg, rykker til Lyngby Boldklub, hvor han har fået en etårig kontrakt.
Den tidligere Lyngby-lejesvend Kristian Lindberg starter i Lyngby i dag.
Kristian Lindberg er en der læser spillet godt og som kan spille på flere af de offensive positioner. Han kender Mark Strudal fra tidligere, hvor han tidligt blev rykket op i FC Nordsjællands førsteholdstrup. Potentialet er stort, siger sportsdirektør Birger Jørgensen.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Mark Strudal tilføjer:
Lindberg har både ungdomslandskampe, superligakampe og europæiske kampe med i rygsækken. Han har været et kæmpe talent, men han skal med sine 24 år nu træde ud af den skygge og tage det ansvar der følger med. Jeg tror på, at Lyngbys ånd, værdier og vores spillestil for alvor vil åbne op for Lindbergs store potentiale.
Kristian Lindberg underskrev med Lyngby efter et vellykket lægetjek i går og trænede med i dag.
Læs også: Ikke fornyede sæsonkortpladser er nu frie – Køb dit sæsonkort nu
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Læs også: Lyngby lejer offensive kræfter i AS Roma
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.