VIDEO: Månedens Lyngby-mål juni – De nominerede

DE NOMINEREDE TIL MÅNEDENS LYNGBY-MÅL FOR JUNI:

I sidste måned satte Adam Sørensens vigtige mål mod Silkeborg sig på førstepladsen. I denne uge er det udelukkende de yngre hold, der har markeret sig med flotte, og mange mål i storsejre over Farum. Deltag i konkurrencen ved at reagere eller kommentere med den emoji der passer til det mål, som du synes, er bedst. Der bliver trukket lod mellem alle deltagende om to gange fire fribilletter til første hjemmekamp i 2018/2019 sæsonen. Vinderen bliver trukket mandag middag, og personen vil få direkte besked.

Du kan deltage i konkurrencen via vores Facebook-side.

Skal du se endnu flere flotte mål, så køb vores sæsonkort til den kommende sæson her, hvor man kan købe abonnementsordning for bare 75 kr. om måneden.
Læs også: Sæsonkortsalget er åbent! Sammen for Lyngby
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.