Lyngby Boldklub søger elitetrænere fra efteråret 2018

Lyngby Boldklub søger elitetrænere fra efteråret 2018 til at indgå i et ambitiøst team omkring klubbens akademispillere, som spænder fra U19 til U13.
I Lyngby Boldklub søger vi trænere, der brænder for talentudvikling, og som har lyst og tid til at dygtiggøre sig selv samtidig med spillernes udvikling. Om du har meget eller lidt erfaring som træner, er ikke det essentielle, men det vigtigste er lysten til at være en del af et stærkt talentmiljø og et drive for udvikling.
Dine opgaver
Træning er fire gange om ugen samt kampe i weekenden. Du kan passe ind i trænersetup’et flere steder, men vi beder dig ved din henvendelse markere, om du ønsker tilhørsforhold til Ungdom Ældst (U19 eller U17), eller Ungdom Yngst (U15, U14 og U13). Omkring de ældste hold vil selvsagt også ligge en del udekampe i Jylland.
Det er vigtigt, at du kan se dig selv passe ind i et team med højt til loftet, og i en klub hvor man hjælper hinanden.
Hvem er vi?
Lyngby Boldklub er en bevist talentudviklingsklub med DBU’s A-Licens, som spiller i landets bedste rækker på alle U-hold. Lyngby Boldklub ønsker fortsat at videreudvikle denne profil og være en stor spiller i dansk talentudvikling.
Som en del af trænerteamet vil du få mulighed for at dygtiggøre dig gennem en masse sparring med dine kolleger samt arbejde med nogle af klubbens og landets største talenter.
Kontakt og ansøgning.
Du søger ved at sende en henvendelse til enten A+ Træner Christian Nielsen – cn@lyngby-boldklub.dk eller Akademichef Nicas Kjeldsen – nik@lyngby-boldklub.dk
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.