Redmark forlænger partnerskab

Foto (c) Per Kjærbye

Det er os en stor glæde, at Redmark har forlænget deres partnerskab i Lyngby Boldklub. De bliver dermed en del af den nye Lyngby-fortælling, hvor vi ynder at skabe stærke relationer til vores parterne og i fællesskab skabe værdi for partnere, fans, klubben og Lyngby.
Som en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomheder er Redmark en moderne, effektiv og dynamisk virksomhed. De er landsdækkende og har kontorer i København, Aalborg og Aarhus.
Det er Redmarks ambition at markere sig som dem, der tilbyder den bedste rådgivning – baseret på stærke faglige og forretningsmæssige kompetencer. De vil gerne gøre en forskel for deres kunder og efterlade et tydeligt aftryk. Som dem der kombinerer topkvalificeret økonomisk rådgivning med menneskelighed og nærvær. De vil være lige så kompetente som de største og lige så nærværende som de mindste.
Deres kernekompetencer er revision, regnskab, rådgivning, skat og moms. Blandt deres varemærker er et engagement ud over det sædvanlige. Som kunde hos Redmark har du krav på den bedste løsning hver gang.
Du kan læse mere om Redmark og deres branche- og fokusområder på: https://redmark.dk/
Læs også: Kom på stadion for 20 kroner mod Vendsyssel FF
Læs også: Vendsyssel FF venter i sidste playoff-runde
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.

Læs også: Lyngby Boldklub og Danske Spil forlænger partnerskab
Se også: Hør hvorfor du skal være med i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk