Overlevelseskampen – Kom på stadion mod Randers

Lyngby Boldklub spillede sig i går videre i Alka Superliga playoff, da de besejrede Silkeborg IF med 4-3 samlet over to opgør. Avancementet blev sikret, da De Kongeblå drenge leverede et flot comeback, hvor de var nede med to mål, og de kæmpede sig tilbage på 2-2 ved mål af unge Adam Sørensen og Jesper Christjansen.
Nu venter Randers FC i næste runde, som skal besejres over to opgør. Første kamp skal spilles på torsdag den 17. maj kl. 20:00 på Lyngby Stadion, og returopgøret skal spilles i Kronjylland mandag den 21. maj. Der venter en spændende kamp mod et selvtillidsfyldt Randers-hold, som alt andet lige må være favoritter, da vi har det svært mod de jyske gæster. Derfor er der brug for alle mand på stadion, så vi sammen kan kæmpe for overlevelse til Lyngby. Kampstart er kl. 20:00, og Faxe Kondi Fanzonen åbner allerede kl. 18:00. I dagens anledning tilbyder vi et særligt kamptilbud, hvor man kan få en Lyngby-kæp og en øl/vand for 50 kr mellem 18:00-19:30. Dermed kan man planlægge aftensmad på Lyngby Stadion og være klar til kamp.
Du kan købe billet til opgøret her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-rfc-17-maj-18
Der vil være aktiviteter for både voksne og børn. Faxe Kondi Fanzonen åbner kl. 18:00, hvor man kan dyste i vores Panna-bane, Louis Nielsen Driblebane, bordfodbold og man kan prøve kræfter med Faxe Kondi Dåsespark. Der vil også være en fodbolddart-konkurrence, hvor man vil kunne vinde en signeret Lyngby-fodbold.
Haakon kommer også i fanzonen, hvor han vil være ledesaget af flere Lyngby-spillere, som glædeligt vil stille op til billeder eller skrive en autograf eller to. Haakon vil også dele Lyngby-flag ud, og man vil kunne få malet sit ansigt i Lyngby-farver, så man er helt kampklar.
Oscars bøfsandwich kommer og serverer deres lækre bøfsandwich.
Kampen fløjtes i gang kl. 20:00, og Faxe Kondi Fanzonen på Lyngby Stadion åbner to timer før kampstart.
Programmet for dagen:
18:00 Faxe Kondi Fanzonen åbner
– Gratis ansigtsmaling for børn
– Dåsespark og Pannabur
– Tag en familie-selfie hos Smilebox
18:45 Fodbolddart-konkurrence hvor du kan vinde en signeret Lyngby-fodbold!
19:00 Tribunerne åbner
19:05 Haakon kigger forbi Fanzonen til autografskrivning med 1. holdsspillere
19:30 Haakon deler børneflag ud
20:00 Kampstart
22:00 Kampen slut
Klubhuset åbner med DJ
I dagens anledning vil Café Kick-Off have happy hour mellem 18:00-19:00. Efter kampen vil Café Kick Off åbne op for festen med DJ og mulighed for kolde øl.
Læs og hør også: VIDEO – Ørnskov: Vi skal bygge videre på Silkeborg-præstationen
Højdepunkter: Kongeblåt avancement efter 2-2 i Silkeborg
Se også: VIDEO – Nørgaard fik kuldegysninger over fansene
Du kan se flere billeder og høre reaktioner på både vores Facebook og Instagram