Kom og nyd forårsvejret mod Randers FC

Alka Superliga Gruppespillet er ved at nå sin ende, og på søndag den 29. april venter sidste kamp i gruppespillet på Lyngby Stadion, inden det går løs mod Silkeborg IF i det afgørende Alka Superliga playoff. Randers FC er gæster, og der er revanche på menuen for De Kongeblå, der skal forsøge at sende de lyseblå heste hjem til Kronjylland med et nederlag. Så udover der venter en spændende kamp mod et selvtillidsfyldt Randers-hold, så vil der også være rig mulighed for at have en hyggelig dag i det gode forårsvejr, hvor vi disker op med konkurrencer, aktiviteter og madvarer der passer årstiden i form af for eksempel is.
Du kan købe billet til opgøret her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-rfc2018
Der vil være aktiviteter for både voksne og børn. Faxe Kondi Fanzonen åbner kl. 12:00, hvor man kan dyste i vores Panna-bane, Louis Nielsen Driblebane, bordfodbold og man kan prøve kræfter med Faxe Kondi Dåsespark. Der vil også være en særlig pinata-konkurrence kl. 12:45, hvor det handler om at “slå-til-hest”, og man vil kunne vinde en signeret matchworn Lyngby-trøje.
Haakon vil cirka kl. 13 komme i fanzonen, hvor han vil være ledesaget af flere Lyngby-spillere, som glædeligt vil stille op til billeder eller skrive en autograf eller to. Haakon vil også dele Lyngby-flag ud, og man vil kunne få malet sit ansigt i Lyngby-farver, så man er helt kampklar. Hvis man gerne vil forevige dagen, er der mulighed for en lækker selfie i Smilebox Photobox, og i fanzonen vil der også blive tændt op i grillen, så man kan riste skumfiduser.

Du kan tilmelde dig vores Facebook-event lige her.

Oscars bøfsandwich kommer og serverer deres lækre bøfsandwich, og da forårsgraderne også er begyndt at melde sig, så kan man købe is, som selvfølgelig er i Kongeblå og hvid.
Kampen fløjtes i gang kl. 14:00, og Faxe Kondi Fanzonen på Lyngby Stadion åbner to timer før kampstart.
Programmet for dagen:
12:00 Faxe Kondi Fanzonen åbner
– Gratis ansigtsmaling for børn
– Dåsespark og Pannabur
– Tag en familie-selfie hos Smilebox
12:45 Slå til hest- Pinata konkurrence hvor du kan vinde en signeret matchworn Lyngby-trøje!
13:00 Tribunerne åbner
13:05 Haakon kigger forbi Fanzonen til autografskrivning med 1. holdsspillere
13:30 Haakon deler børneflag ud
14:00 Kampstart
16:00 Kampen slut
Klubhuset åbner med DJ
I dagens anledning vil Café Kick-Off være lukket inden kampstart, fordi festen er flyttet ned i fanzonen, hvor der til gengæld vil være happy hour mellem 12:00-13:00. Efter kampen vil Café Kick Off åbne op for festen med DJ og mulighed for kolde øl.
Se også: Vikingedag i fanzonen
Læs også: Lyngby Boldklub møder Silkeborg IF i Alka Superliga playoff