Lyngby Boldklub og Danske Spil forlænger partnerskab

Det er med stolthed i stemmen, at vi kan offentliggøre, at Danske Spil har valgt at forlænge deres Eksklusivpartner-aftale med Lyngby Boldklub frem til næste sommer. Vi er altid glade for, når partnere vælger at blive i klubben og forlænge deres aftaler, men forlængelsen med Danske Spil giver alligevel et ekstra rygstød for klubben, mener kommunikationschef Kristian Maimann:
”Vi er utroligt glade for, at Danske Spil har valgt at forlænge deres aftale, og det vidner blandt andet om den støtte og sympati, som der er til den nye Lyngby-fortælling. Danske Spil og Oddset er storte nationale brands, og det er en vigtig og meget aktiv partner hos os. Både vi og de ser store muligheder i det fortsatte samarbejde og ikke mindst de gode eksponerings- og aktiveringsmuligheder, der følger med” siger Kristian Maimann.
Også hos Danske Spil er man glade for den nye aftale, der sikrer, at Oddset fortsat er massivt til stede på stadion, på tv og på de digitale medier, der hver uge når ud til mange tusinde Lyngby-fans.
”Vi har haft et rigtigt godt samarbejde med Lyngby, og det var fra starten naturligt for os at søge en forlængelse. Eksponeringen og aktiveringsmuligheder er for os attraktive, og perspektiverne i klubben er meget spændende. Vi ser fortsat et stort potentiale i klubben, og glæder os over de positive vinde, der omgiver Lyngby Boldklub i øjeblikket” fortæller Mikkel Larsen, der er Brand Manager hos Oddset.
Med aftalen bibeholder ”Oddset-tribunen” sit navn og den massive eksponering. Den nye aftale løber frem til sommeren 2019.
Læs også: Lyngby-fans investerer kvart million i Lyngby Boldklub
Læs også: En ny partner og festlige gentegninger i Lyngby Netværket