VIDEO – Emilio: Det er det, jeg har drømt om

Den unge midtbanespiller Emilio Simonsen har forlænget med Lyngby Boldklub til 2021. Hør her hvorfor han valgte at skrive en ny aftale med De Kongeblå.
Emilio kan komme i kamp i løbet af foråret, og du kan følge hans udvikling fra første parket med et sæsonkort til forårskampene: http://shop.lyngby-boldklub.dk/sæsonkort

FLERE NYHEDER

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026