Optakt, trup og Nørgaards tanker inden AC Horsens

Hør cheftræner Thomas Nørgaards tanker inden AC Horsens i ovenstående video.
I morgen er AC Horsens gæster på Lyngby Stadion, når sidste runde af Alka Superligaens grundspil løber af stablen. Kampen bliver en duel mellem to hold, som begge har meget at spille for. AC Horsens kan med bare et enkelt point spille sig med i top seks og det forjættede Mesterskabsspil. Thomas Nørgaards tropper jagter vigtige point i bunden af tabellen, hvor alle point kan være livsvigtige, da de tages med over i det spændende Alka Superliga playoff. De Gule fra Horsens har et godt tag på hjemmeholdet, hvor den første sejr for De Kongeblå mod Den Gule Fare i Superliga-sammenhæng stadig venter.
Horsens er kendt for deres styrke på standardsituationer, men cheftræner Nørgaards har fremhævet, at det er et hold, der har udviklet sig, og de kan spille på flere strenge. For eksempel er han glad for, at Lyngby-holdet undgår en mand som Bjarke Halfdan Jacobsen, der er i karantæne. Udover ham er også Thomas Kortegaard, Hallur Hansson og Jonas Borring i karantæne for udeholdet, og Lyngby-mandskabet har ingen i karantæne.
Du kan se 19-mandstruppen, som cheftræner Nørgaard har udtaget til morgendagens kamp nedenfor:
16. Andreas Larsen (GK
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
8. Herolind Shala
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
12. Mayron George
15. Emilio Simonsen
18. Kevin Tshiembe
24. Thomas Sørensen
25. Emil Bodholdt-Larsen
26. Gustav Marcussen
27. Kim Ojo
28. Simon Vollesen
48. Oliver Lund
90. Mohammed Saeid
Du kan stadig sikre dig billet til opgøret, hvor der er kampstart kl. 17:00, og der er børnebilletter for 20 kroner. Husk du spare penge og tid, hvis du køber hjemmefra. Du kan købe billet her.
Til morgendagens kamp vil der være masser af aktiviteter på Lyngby Stadion. Blandt andet er der vikinge-dag i Faxe Kondi Fanzonen, og man vil kunne spille mod en professionel Lyngby FIFA-spiller i klubhuset, og man kan vinde præmier, hvis man scorer mod en af dem. Det kan du læse mere om her.