Optakt, trup og Mölders tanker inden Hobro IK

Hør hvad assistenttræner Max Mölder tænker om kampen mod Hobro IK i ovenstående video.
Hobro IK er morgendagens modstander for Lyngby Boldklub, når Lyngby Stadion danner rammen for 24. spillerunde af Alka Superligaen. Hobro er placeret som nummer otte i tabellen efter et fremragende efterår, hvor de drillede hold som FC København og FC Nordsjælland. Thomas Nørgaards tropper kan med tre point spille sig helt tæt på top 10, men de er oppe imod et hold, som blandt andet har Alexander Kirkevold i truppen, som i efteråret scorede 11 Superliga-kampe i streg. Derfor venter en udfordring for Lyngby-drengene, når der i morgen er kampstart kl. 16:00.
Den Kongeblå cheftræner har udtaget følgende 19 spillere til denne opgave, hvor Jesper Christjansen sidder over med karantæne:
Truppen mod SønderjyskE:
16. Andreas Larsen (GK
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
8. Herolind Shala
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
12. Mayron George
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
24. Thomas Sørensen
25. Emil Bodholdt-Larsen
26. Gustav Marcussen
27. Kim Ojo
28. Simon Vollesen
48. Oliver Lund
90. Mohammed Saeid
Næste opgave for Lyngby-mandskabet er mod SønderjyskE den 11. marts kl. 12:00, og den kamp bliver spillet i Sønderjylland på Sydbank Park.