Andreas Bjelland investerer i Lyngby Boldklub

Landsholdsspilleren Andreas Bjelland bliver medejer af Lyngby Boldklub. Den tidligere Lyngby-spiller bliver nemlig en del af ”Friends of Lyngby”-gruppen, der netop har overtaget klubben, men stadig søger med-investorer.
Fredag blev Lyngby Boldklub overtaget af en lokalt forankret investorgruppe, der kalder sig ”Friends of Lyngby”. Gruppen har fra start meldt ud, at telefonerne er åbne for nye investeringer, og allerede her i weekenden er de næste tilsagn til gruppen kommet.
En af dem kommer fra en ganske prominent herre, nemlig landsholdsspilleren Andreas Bjelland, der tidligere har spillet for Lyngby Boldklub – både som ungdomsspiller og som senior i Superligaen. Bjelland meldte sig lørdag på banen som investor til direktør Birger Jørgensen – dermed er ”Friends of Lyngby”-gruppen nu oppe på 11 investorer.
Og telefonerne er fortsat åbne – alle henvendelser rettes til folkene i gruppen eller gruppens advokat Lars Borring, lb@advborring.dk.
Andreas Bjelland fik debut for Lyngby i en pokalkamp mod Sorø tilbage i 2006 og nåede i alt 51 kampe og en enkelt scoring for De Kongeblå.