Information om kampen mod Brøndby IF på søndag

Overvejer du at besøge Lyngby Stadion til forårspremieren på søndag, så bør du læse nedenstående om Superligakampen. Bemærk især begrænsningerne på betalingsmidler i boderne.
Trods mange spekulationer er det nu sikkert, at forårspremieren mod Brøndby IF på søndag den 11. februar kl. 18:00 bliver afviklet og spillet på Lyngby Stadion som planlagt.
Dørene åbner kl. 16:00, og vi opfordrer folk til at komme så tidligt som muligt, da der kan forekomme tryk på indgangene mod kampstart. Bemærk også, at det pt. ser ud til, at vi kun kan tilbyde en enkelt åben indgang for hjemmeholdet – nemlig ”Indgang 3” (se kortet nederst).
Brøndby-fans skal benytte ”Indgang 1”. Klik her for øvrig information til udeholdets tilskuere.
BODERNE
I boderne finder man det vanlige udvalg af Lyngby-Pølser og drikkevarer – men desværre vil det kun være muligt at betale med kontanter og MobilePay på nummer 16090. Køb og indløsning via Lyngby BK App’en er desuden suspenderet denne søndag – men det er naturligvis fortsat muligt at finde startopstillinger og dagens kampprogram.
Bemærk at det modsat normalt vil være en stor mængde frivillige, der sørger for, at kampen overhovedet kan gennemføres. Al den frivillige hjælp finder du i både boderne, indgangene, billetsalg og servicefunktioner. Alle de folk du møder i hjemmeholdets afsnit er Lyngby-fans, der har valgt at bruge søndagen på at hjælpe deres klub i denne specielle situation – så husk både en god portion tålmodighed og ekstra godt humør!
Hvis man skulle have lyst til at hjælpe til på kampdagen, må man meget gerne sende en mail til Rasmus Bjerregaard på rb@lyngby-boldklub.dk. Vi mangler stadig frivillige, og alt hjælp vil blive taget imod med åbne arme.
BILLETSALG
Vi opfordrer alle vores tilskuere til at købe billetten online, da man sparer både penge og tid. Du kan købe din billet ved at klikke her.
Har man ikke mulighed for at købe online, kan man fortsat købe billetter ved indgangene til både Lyngbys og Brøndbys afsnit – men kom i så fald i ekstra god tid. Billetsalget på stadion åbner klokken 16.00 – og her er der mulighed for at betale med kontanter eller kreditkort.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at sende os en mail (rb@lyngby_boldklub.dk) eller besøge os på vores Facebook-side, hvor vi fremover vil svare på alle de spørgsmål, som vi kan. Vi kan naturligvis ikke svare på de nuværende forhandlinger, men alle praktiske spørgsmål vedrørende kampen er vi klar til at svare. Du finder vores Facebook-side her: www.facebook.com/lyngbybk