U19 tester mod Nykøbing FC’s seniorhold

Foto: Fodboldbilleder.dk

De ældste talenter fra Lyngby Boldklub har fået en god start på optakten til forårssæsonen, hvor de har vundet deres to første træningskampe mod henholdsvis Malmø og GVI. Lørdag den 3. februar venter næste test, og det er en svær en af slagsen, da de unge drenge skal op imod Nykøbing FC’s seniorhold.
Cheftræner Thomas Lollike glæder sig meget til kampen, som han tror, bliver en god test for holdet.
”Vi har haft en rigtig god opstart, hvor drengene har trænet godt, og det har også udmøntet sig i to sejre ud af to mulige mod nogle gode modstandere. Derfor synes jeg også, at det er spændende, at vi skal møde Nykøbing FC’s seniorhold, hvilket bliver en super test for holdet,” fortæller cheftræneren og uddyber videre.
”Det er en stop opgave, men det er en, som vi glæder os til, og det bliver en god indikator for, hvor langt vi er i vores opstart. Derudover råder vi også en stort set skadesfri trup, så vi kan stille med et stærkt hold, hvilket er fedt og giver masser af muligheder” afslutter Lollike.
Kampen bliver spillet i Nykøbing i morgen, og I vil kunne læse mere om resultatet og kampen her på hjemmesiden.