Truppen til dagens møde med FC Helsingør

En travl tid for De Kongeblå rundes i eftermiddag af i det nordsjællandske, hvor oprykkerne FC Helsingør byder op til dans. Til den opgave har cheftræner Thomas Nørgaard udtaget en trup på 18 mand, der er at finde i bunden af artiklen.
Lyngby Boldklub nappede en 3-1-sejr, da Christian Lønstrups mandskab tidligere på sæsonen gæstede Kongens Lyngby. Men efter en hektisk uge, hvor begge hold har været i aktion i DBU Pokalen, og med forventninger om en bane, der ligesom fodboldspillerne snart trænger til vinterpause, venter der en hård fight i Helsingør.
Til at klare den udfordring har Nørgaard og co. udvalgt en god blanding af rutinerede kræfter samt yngre spillere, der har mulighed for at vise sig frem en sidste gang inden pausen. Ligesom i forbindelse med onsdagens pokalopgør må Nørgaard se bort fra en håndfuld skadesramte spillere, herunder Jesper Christjansen, Jeppe Brandrup og Oliver Lund.
Opgøret sparkes i gang klokken 16:00 og dømmes af Jakob Kehlet. Christian Brixen og Victor Skytte er på linjerne, mens Benjamin Helm Svedborg er 4. dommer.
Lyngbys trup til kampen mod FC Helsingør
1. Mikkel Andersen (GK), 16. Andreas Larsen (GK), 3. Michael Lumb, 5. Martin Ørnskov, 6. Mathias Hebo, 8. Herolind Shala, 9. Lasse Fosgaard, 10. Mikkel Rygaard, 11. Jeppe Kjær, 12. Mayron George, 17. Casper Højer Nielsen, 19. Kristoffer Larsen, 22. Bror Blume, 24. Thomas Sørensen, 26. Gustav Marcussen, 27. Kim Ojo, 28. Oliver Kjærgaard, 30. Hallgrimur Jónasson