Direktør i Mind Your Own Business: Det gør en kæmpe forskel

Foto: Mind Your Own Business

Lyngby Boldklub har igen i år valgt at støtte Mind Your Own Business, når Superligaens CSR-projekt i weekenden finder sted.
I samarbejde med Venue Manager A/S har Lyngby Boldklub valgt, at for hver tilskuer, der kommer på stadion til kampen på søndag, går der fire kroner til organisationen Mind Your Own Business, som også modtager en del af Superligaens samlede CSR-pulje.
Mind Your Own Business arbejder med iværksætteri for unge, der kommer fra udsatte områder. Det er en organisation, som Lyngby Boldklub i flere år har støttet. Og det bragte stor glæde hos direktøren i Mind Your Own Business, Maria Kavita Nielsen, da hun hørte, at de igen i år vil modtage en donation fra Lyngby Boldklub.
”Vi er super glade for, at Lyngby tænker på os. Vi bliver jo altid beæret over, at der er virksomheder, som tænker på os. Udover beløbet er det også en kæmpe signalværdi for os som organisation, for vores arbejde og det betyder utroligt meget for drengene. Det er stort for drengene at opleve, at der er nogen ude i samfundet, som støtter op,” fortæller hun.
Sidste år modtog organisationen lidt under 30.000 kroner fra Lyngby Boldklub. Det gjorde en kæmpe forskel, fortæller Maria Kavita Nielsen, som også er sikker på, at pengene fra i år sagtens kan bruges.
”Pengene gør en kæmpe forskel. Det giver nogle midler til at kigge på udvikling og prøve nye metoder af, hvor vi kan nå drengene. Det er generelt med til at højne det materiale, vi kan lave til drengene, og det har en kæmpe værdi for os,” siger den glade direktør.
Hun er sammen med nogle af drengene fra organisationen at finde på stadion til kampen mod Randers på søndag, og der er ingen tvivl om, hvem de holder med.
”Vi hepper selvfølgelig på Lyngby. Det gør vi faktisk altid, men det er da vildt fedt, at vi også kan tage nogle af drengene med på stadion,” afslutter hun.