Andersen Biler udvider eksponeringen på Lyngby Stadion

Andersen Biler gentegnede i sommers deres partnerskabsaftale med De Kongeblå, men allerede nu har der været gang i pennen igen. Lyngby Boldklubs kommercielle afdeling er nemlig glade for at kunne annoncere, at den store bilforhandler har valgt at indgå en aftale om udvidet eksponering på stadion.
Når man på søndag træder ind på Lyngby Stadion for at overvære Superliga-opgøret mod Randers FC, vil man således kunne få øje på Andersen Bilers velkendte logo, der pryder hele den øverste reklamebande på vesttribunen.
“Vi er super glade for, at Andersen Biler har valgt at øge deres engagement i Lyngby Boldklub. Andersen Biler er en trofast samarbejdspartner, og vi sætter stor pris på det gode samarbejde, som vi gennem årene har fået etableret, og som vi ser frem til at fortsætte,” fortæller Kenneth Mikkelsen, direktør i Lyngby Boldklub.
Andersen Biler er Sjællands største bilforhandler med 12 afdelinger og mere end 350 medarbejderen. Virksomheden er netop nu i gang med en udvidelse i Københavnsområdet, hvor de har indgået et samarbejde med Hyundai, der omfatter tre af Hyundais eksisterende filialer i Storkøbenhavn.