Venue Manager A/S fordobler tilskuerdonationen til MYOB på søndag

Som vi forleden kunne fortælle, donerer Lyngby Boldklub to kroner per tilskuer til velgørenhedsorganisationen Mind Your Own Business, når De Kongeblå på søndag tager imod Randers FC. Den donation har vores partner Venue Manager A/S besluttet at fordoble, og således vil der altså blive doneret fire kroner per tilskuer til det gode formål på søndag.
“Vi er super glade for, at Venue Manager har besluttet at støtte op om den gode sag. Sidste år endte den samlede donation fra os og Alka Superligaens CSR-pulje til Mind Your Own Business på knapt 30.000, og med Venue Managers hjælp kan vi forhåbentligt nå et godt stykke deropad igen i år,” fortæller Kristian Maimann, kommunikationschef i Lyngby Boldklub.
Softwareleverandøren Venue Manager A/S har siden 2015 været en trofast samarbejdspartner til De Kongeblå. Venue Manager leverer klubbens e-handelssystemer, herunder klubbens billetsystem, og har senest udviklet Lyngby Boldklubs nye app, Lyngby BK, der kan downloades i App Store eller Google Play Store.
”For os er det naturligt at støtte op, når en af vores trofaste kunder laver velgørenhed. Vi er glade for, at vi sammen med Lyngby Boldklub og Alka Superligaen kan støtte Mind Your Own Business, så programmet kan fortsætte sin flotte udvikling,” fortæller Peter Richardt, Business Director hos Venue Manager.
Mind Your Own Business beskæftiger sig med udviklingsprogrammer for unge drenge fra udsatte boligområder. Gennem at fokusere på muligheder frem for begrænsninger er idéen bag Mind Your Own Business at skabe et alternativt læringsrum for de involverede drenge, der i samarbejde med mentorer og mentorvirksomheder får lov til at skabe deres egne mikrovirksomheder.
Arbejdet med mikrovirksomhederne skal styrke drengenes faglige kompetencer, sociale relationer samt deres tilknytning til både det danske uddannelsessystem, arbejdsmarked og samfund. Læs meget mere om virksomheden her eller på deres hjemmeside, http://www.myob.dk.