Lyngby Boldklub lancerer app

Vi forsøger hele tiden at optimere stadionoplevelsen på Lyngby Stadion, og i den forbindelse er vi glade for at kunne give debut til vores nye Lyngby BK app, der fra dags dato er tilgængelig i App Store og Google Play Store.
Appen er til en start dedikeret kampdagene på Lyngby Stadion, hvorfor du blandt andet vil kunne opleve et relanceret digitalt kampprogram som afløser for det traditionelle “MatchDay” på tryk. Derudover kan du i vores app finde kamprelevante informationer, f.eks. dagens startopstillinger, live-stilling, kommende og tidligere kampe i Superligaen og meget andet.
Samtidig introducerer vi med app’en et nyt “Man Of The Match”-koncept, hvor det er jer tilskuere, der har ordet, når kampens spiller skal findes. Afstemningen går i luften fra 2. halvlegs start og både kampprogram og afstemningen har debut til søndagens kamp mod OB. Kampprogrammet ligger allerede tilgængeligt nu, så du kan se, hvordan du fremover kan læse “MatchDay” – der til de kommende kampe vil blive udgivet på kampdagen.
Features og udviklingsmuligheder
I denne første version er det ligeledes muligt at købe sine billetter til Lyngby Boldklubs hjemmekampe, ligesom man hjemmefra kan fylde sin digitale pung med vouchers til Lyngby-pølser, fadøl og sodavand, så man slipper for at skulle have dankortet i aktion på kampdagen. I stedet lader man bare en af vores søde ansatte i boderne swipe i appen – hvilket forhåbentlig også i længden vil bidrage til mindre køer i boderne på stadion.
“En Lyngby-app stod højt på ønskelisten, da vi senest foretog vores tilskuerundersøgelse, så vi er glade for at vi nu kan præsentere første udgave af vores app” lyder det fra kommunikationschef Kristian Maimann, der sammen med klubbens kommercielle afdeling har stået for arbejdet med app’en – og også håndterer videreudviklingen fremover i tæt samarbejde med klubbens partner Combine:
“Det er Lyngby Boldklubs første app, og det er lidt på samme måde som med unge debutanter inde på banen. Vi skal træne og tilføje features hele tiden, og det håber vi meget, at vores fans vil tage medejerskab på, så vi i fællesskab kan udbygge appen med de funktioner som vores publikum efterspørger” fortæller Kristian Maimann, og nævner FastTrack i boderne til app-brugere samt muligheden for at sende vouchers til vennerne som eksempler på features, der implementeres henover de kommende versioner.
Appen fungerer både til iOS- og Android-enheder, og du kan downloade den via App Store eller Google Play Store allerede i dag. Søg efter Lyngby BK.
Når du logger ind på Lyngby BK-appen skal du benytte det samme login, som du bruger til at købe billetter på klubbens webshop. Er du sæsonkortholder kan du tilmed glæde dig over, at dit fysiske sæsonkort allerede ligger klar i appen. Og købte billetter til kommende kampe findes ligeledes i den digitale wallet, således at du fremover slipper for de fysiske billetter.
Features i Lyngby BK version 1.1.2

• Køb billetter til kommende kampe
  • Tank din digitale “wallet” op med pølser, fadøl og sodavand
  • Udnyt tilbuds-vouchers fra Lyngby Shoppen og klubbens partnere