Lyngby ubesejrede fra U13 til Alka Superliga

Foto: Fodboldbilleder.dk

Det har været en god weekend i Kongens Lyngby, hvor Superliga-mandskabet på hjemmebane slog F.C. København 3-1. Thomas Nørgaards tropper er dog ikke alene om at have haft succes i weekenden. Faktisk er Lyngby Boldklub ubesejrede hele vejen fra U13 til Alka Superligaen.

De fine resultater startede lørdag, hvor U13, U14, U17 og U19 var i aktion.
Hjemme på eget græs åbnede U13 ballet med en 4-2-sejr over FC Nordsjælland. Et par timer senere var det U14-holdets tur til at skulle i aktion, og de fortsatte festlighederne med en formidabel 6-1 sejr over HIK.
Alt imens resultaterne strøg hjem i Lyngby, var U17 og U19 i Herning, hvor svære kampe mod FC Midtjylland skulle afgøres. Med henholdsvis 1-1 i U17 Ligaen og 3-3 i U19 Ligaen blev det dog ovenpå to flotte præstationer til point til begge hold.
Søndag eftermiddag var det U15-mandskabets tur. På udebane hentede de en 1-0-sejr over Brøndby IF.
Alt i alt blev der altså leveret resultater over hele linjen, og det kan vi selvfølgelig ikke andet end at glæde os over. Stort tillykke til alle de dygtige hold og deres trænere!