Gratis fodbold i Hobro

Foto: Fodboldbilleder.dk

Når Lyngby Boldklub på søndag skal stå overfor Hobro IK på DS Arena, har hjemmeholdet sørget for gratis adgang til alle, der skulle have lyst til at se opgøret på stadion.

I Alka Superligaens 6. spillerunde venter der et spændende opgør mellem David Nielsens tropper og de formstærke oprykkere fra Hobro. I den forbindelse inviterer Brandinggruppen ’NOGET for livet’, Mariagerfjord Kommune og Hobro IK i fællesskab til gratis Superliga-fodbold.
“Der vil være tale om et familievenligt arrangement med flere forskellige aktiviteter og hygge for alle aldersgrupper. Der er gratis adgang for alle, og til unge under 16 år er der en gratis pølse og sodavand,” skriver Hobro IK blandt andet på deres hjemmeside.
Vi opfordrer derfor trofaste fans af De Kongeblå til at tage turen nordpå og støtte drengene i det jyske.
Opgøret har kickoff klokken 16:00.