Oliver Lund: Ked af at jeg satte holdet under pres

Oliver Lund fik en hovedrolle i nederlaget til FC Nordsjælland, hvor forsvarsspilleren trak i nødbremsen og indkasserede et rødt kort. Efter kampen var Oliver Lund ked af at han havde sat sit hold under pres med udvisningen – men han er sikker på, at holdet nok skal komme igen.
 
Se interviewet her.

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS