Lyngby Boldklub byder velkommen til fire nye partnere

Foto: Fodboldbilleder.dk

Lyngby Boldklubs kommercielle afdeling er glade for at kunne annoncere, at Explicit, HCH Invest, CASA HAIR og Strandlykke PRO har valgt at etablere partnerskaber med De Kongeblå. Lær de fire nye partnere bedre at kende her.
Explicit
Explicit er en mindre teknologivirksomhed, som udvikler målesystemer til overvågning af luftforurening. Explicits løsninger anvender små letvægtssensorer, som monteres på droner og/eller helikoptere. Sammen med egenudviklet analyse- og navigationssoftware, gør deres løsninger det muligt at foretage miljøinspektioner og kortlægge luftforurening billigere og mere effektivt end tidligere metoder.
”Vi ser boldklubben som en oplagt mulighed for som virksomhed at engagere os i det lokalsamfund, vi er en del af. Også selvom de fleste af vores kunder er internationale. Fodbolden krydser jo som bekendt også grænser,” udtaler direktør i Explicit, Jon Knudsen, om det kommende LB partnerskab.
Læs meget mere om Explicit her: http://www.explicit.dk
HCH Invest
HCH Invest investerer i og udvikler byggematerialevirksomheder, og er medejer af virksomheder inden for massive trægulve, spær og limtræ. Nuværende og tidligere ejerskaber inkluderer Junckers Industrier, Palsgaard Spær, Lilleheden og Taasinge Elementer.
At HCH Invest har besluttet at tegne et samarbejde med Lyngby Boldklub beror først og fremmest på, at virksomheden ønsker at støtte den lokale fodboldklub.
HCH Invest er ny MorgenNetværk partner.
CASA HAIR
CASA HAIR er en frisørsalon beliggende i Lyngby. Salonen ejes af Malene Hjartved, der har mange års erfaring med klipning, hårfarvning, opsætning og meget andet. Malene har tidligere arbejdet i store saloner på blandt andet Østerbro. Hun har været selvstændig i 15 år, og er nu tilbage i Lyngby nær Bagsværd og Gentofte, hvor hun tidligere har haft salon på Glaciset.
CASA HAIR, der er ny LB partner, er en eksklusiv salon, hvor kunden er i fokus og god service er i højsædet.
Man kan læse mere om CASA HAIR på deres website: http://casahair.dk
Strandlykke PRO v/ Riff Kongebak Strandlykke
Riff Kongebak Strandlykke er personlig coach, samarbejdsekspert og motivator for ledere, teams og individuelle medarbejdere i små og store virksomheder med speciale inden for medarbejdertrivsel og samspil i teams.
Om det kommende samarbejde med Lyngby Boldklub udtaler Riff som følgende:
”På et besøg i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk oplevede jeg en super god energi og medlemmer, som var meget villige til at hjælpe hinanden på kryds og tværs. Jeg glæder mig til at bidrage med blandt andet et stort netværk inden for håndværks- og servicebranchen og håber selv at få kontakt til nye virksomheder, som jeg kan hjælpe til større motivation og succes.”
Strandlykke PRO er ny MorgenNetværk partner.
Find flere informationer om Strandlykke PRO på: http://strandlykke-pro.dk