Ny eksklusivpartner

Lyngbys bronzevinder indleder nyt sponsorsamarbejde med Administrationshuset A/S, der er førende inde for administration af ejendomme.
Lyngby Boldklub har hentet en ny, stor Eksklusivpartneraftale med en af landets mest innovative virksomheder inden for ejendomsadministration, Administrationshuset A/S.
Virksomheden, der har omkring 100 medarbejdere, tilbyder den nyeste teknologi inden for administration, drift og vedligeholdelse af ejendomme og arbejder med at nytænke måden, man driver ejendomme på.
Teknologi til ejendomsadministration
”Det er fantastisk, at vi har fået Administrationshuset A/S med på holdet. Administrationshuset A/S er en af landets hurtigst voksende og mest nytænkende virksomheder inden for administration og drift af ejendomme. Vi ser frem til et godt partnerskab, der med afsæt i vores massive eksponering og netværket omkring klubben skal skabe forretning for Administrationshuset A/S. Og så er det jo altid dejligt, når der kommer partnere ind med tæt relation til klubben,” siger Kenneth Mikkelsen, salgschef i Lyngby Boldklub.
Administrationshuset A/S overtog i foråret rengøringsvirksomheden Rent A/S, der tidligere har været sponsor i Lyngby Boldklub. Herudover har direktør i Administrationshuset A/S, Patrick Kuklinski, selv spillet førsteholdsfodbold i Lyngby. Det var tilbage i slutningen af 90’erne og begyndelse af 0’erne med en vis David Nielsen som medspiller.
Vil optimere driften
Direktøren i Administrationshuset, Patrick Kuklinski, glæder sig til samarbejdet med Lyngby Boldklub: ”Vi er utroligt glade for samarbejdet med Lyngby Boldklub. Klubben, trænerstaben og spillerne har overrasket alt og alle i den forgangne sæson, og vi glæder os til at følge holdet i den nye sæson, hvor man også skal spille europæisk fodbold. Samarbejdet skal samtidig være med til at markedsføre os over for vores kunder”.
”For os må administration af ejendomme ikke bare blive et spørgsmål om at sørge for, at pengene kommer ind, og regningerne bliver betalt. For os er det mindst lige så vigtigt at udvikle ejendommene og optimere driften. Administrationen må ikke blive en sovepude, der kører i det samme spor år efter år. Det er det budskab, som vi skal blive endnu bedre til at få ud, bl.a. via samarbejdet med Lyngby Boldklub. Og så glæder vi os til at invitere samarbejdspartnere og venner af huset med til superligafodbold på Lyngby stadion,” siger Patrick Kuklinski.
Administrationshuset er på plads på Lyngby Stadion fra første fløjt i den nye sæson og forventes også at deltage i klubbens mange netværksarrangementer med Dir. Patrick Kuklinski og Carsten Bjerregaard der er ansvarlig direktør for Administrationshusets Facility Service.