JUST-SOLD er ny hovedsponsor

foto: Lyngby Boldklub
JUST-SOLD er ny hovedsponsor for Lyngby Boldklub
Ejendomsmæglerkæden JUST-SOLD er ny hovedsponsor for Lyngby Boldklub, og allerede fra første runde af Europa League-kvalifikationen er virksomheden synlig på Lyngbys hjemmebanetrøje.
Når Lyngby Boldklub på torsdag løber på banen mod Bangor City FC fra Wales i første kvalifikationsrunde til Europa League, så er det ikke blot med en nydesignet trøje på overkroppen – det er også med en ny hovedsponsor på maven. I dag kan Lyngby Boldklub nemlig offentliggøre, at ejendomsmæglerkæden JUST-SOLD fremover skal pryde Lyngby-trøjerne.
JUST-SOLD sælger boliger ud fra en simpel tilgang, hvor JUST-SOLD varetager alle de nødvendige processer, og til sidst udbyder boligen gennem et netværk af ejendomsmæglere, der i dag tæller 140 mæglerforretninger landet over. Op til fem lokale mæglere arbejder målrettet på at sælge boligen hurtigst og til den bedste pris – og det stiller i flere tilfælde boligsælgeren bedre end den traditionelle model, hvor en sælger vælger en enkelt ejendomsmægler.
”Vi har et stærkt ønske om at øge kendskabet til vores koncept, og brede det ud over hele Danmark. Her kommer hovedsponsoratet, netværket og samarbejdsmulighederne med Lyngby Boldklub til at spille en hovedrolle. Vi har et anerledes koncept end de konventionelle ejendomsmæglere, og den historie glæder vi os til at fortælle i hele landet sammen med Lyngby Boldklub” fortæller partner og stifter af JUST-SOLD Sebastian Kirchhoff.
Hovedsponsoraftalen er en del af et større marketingfremstød for JUST-SOLD, der ud over trøjesponsoratet i Lyngby Boldklub også rammer nationalt og regionalt tv og radio i løbet af efteråret. Derudover kan JUST-SOLD se frem til en god portion aktivering af sponsoratet i Lyngby Boldklub:
”Vi er glade for, at JUST-SOLD fra i dag bliver en fast bestanddel af vores Superliga-hold og vores stadion. Med aftalen sikres JUST-SOLD massiv, landsdækkende eksponering, som vi skal være med til at aktivere og konvertere over i målbar værdi, engagement og loyalitet. Ad den vej kan det blive en lukrativ forretning for Lyngby Boldklub, så vi glæder os til samarbejdet og til at komme i gang med at sætte JUST-SOLD på landkortet” fortæller Kenneth Mikkelsen, operationel direktør i Lyngby Boldklub.
Aftalen mellem Lyngby Boldklub og JUST-SOLD gælder foreløbig for hele den kommende sæson. JUST-SOLD er allerede på trøjen når det går løs torsdag aften mod Bangor City FC i Europa League-kvalifikationen.
OM JUST-SOLD
Sebastian Lyng Kirchhoff, der tidligere har været syv år hos home, stiftede JUST-SOLD i juli 2013.
JUST-SOLD vil skabe bedre vilkår for boligejerne samt bidrage til et mere gennemsigtigt boligmarked.
JUST-SOLD tilbyder husejere at sælge deres bolig gennem flere mæglere, der på den måde konkurrerer om at få solgt boligen hurtigst muligt og til den bedste pris.
Konceptet er det eneste af sin slags i Danmark, men udbredt procedure i udlandet.
Kunden betaler kun et salær uanset hvor mange mæglere, der arbejder på boligsalget.
Modsat konkurrenterne arbejder JUST-SOLD uden bindingsperioder.
I alt 140 lokale mæglere samarbejder med JUST-SOLD. Det gør JUST-SOLD til landets femtestørste boligudbyder målt på antallet af mæglere.
YDERLIGERE INFO
Kristian Maimann, Kommunikationschef, Lyngby Boldklub – km@lyngby-boldklub.dk