Ny operationel direktør i Lyngby Boldklub

Kenneth Mikkelsen, der hidtil har været salgschef i Lyngby Boldklub, indsættes som Operationel Direktør i en nyoprettet ledelsesstilling i klubben.
Bestyrelsen i Lyngby Boldklub har udnævnt den hidtidige salgschef Kenneth Mikkelsen som ny ansvarlig for klubbens daglige drift. Kenneth Mikkelsen får titel af COO – Operationel direktør og bliver en del af ledelsesgruppen.
”Kenneths udnævnelse er en forstærkning af ledelsesgruppen og hans opgave bliver at binde tingene sammen, sikre fremdrift og udvikling samt at være bindeleddet mellem det som sker ”på gulvet” og de beslutninger, som træffes af ledelsen. Med udnævnelsen skaber vi også mere tydelighed internt i klubben, hvor de respektive afdelinger fortsat ledes dagligt af de dygtige folk, vi har på posterne” fortæller bestyrelsesformand Torben Jensen, der ser en fortsat positiv udvikling:
”Lyngby Boldklub er i fantastisk fremgang. Vi har vundet bronze, men bestemt ikke hvilet på laurbærrene. Vi har igen gang i et godt transfervindue, hvor vi har vist både godt købmandsskab og handlekraft, og på torsdag starter sæsonen med den første europæiske kamp i Lyngby i mere end 15 år. Så vi glæder os til at komme tilbage på banen, både internationalt og hjemme i Superligaen” lyder det fra Torben Jensen.
De organisatoriske ændringer implementeres med øjeblikkelig virkning.