De Kongeblå møder Bangor City

Foto: fodbolbilleder.dk

De Kongeblå møder Bangor City
Lodtrækningen til Europa League-kvalifikationen er faldet på plads, og Lyngby-mandskabet møder i første runde Bangor City fra Wales
Lyngby starter med at spille på hjemmebane den 29. juni, hvor Bangor City altså besøger Lyngby Stadion. Returkampen spilles på Bangor University Stadium i Wales den 6. juli.
Det er nok ikke mange, som kender det store til de walisiske modstandere, men de sluttede sidste sæson som nummer fire i den bedste række i Wales. De har tidligere spillet mod et dansk hold, da de tilbage i sæsonen 2008/2009 fik ørene i maskinen imod FC Midtjylland.
Avancerer De Kongeblå fra mødet med Bangor City, skal de op imod vinderen af opgøret mellem SK Slovan Bratislava fra Slovakiet og FC Pyunik fra Armenien.
I første omgang er fokus dog på kampen mod Bangor City, hvor Lyngby-mandskabet får brug for fuld opbakningen fra lægterne.
Du kan købe billet til kampen hjemme mod Bangor City via dette link: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk_bangor-city