Sæsonkortsalget skudt igang – store oplevelser i vente

Lyngby Boldklub har åbnet for salget af sæsonkort til den kommende sæson 2017/18.  Og der venter store oplevelser i både Alka Superligaen, DBU Pokalen og Europa League-kvalifikationen.
Sæsonen 2017/18 byder på meget mere Superliga for De Kongeblås vedkommende. Men i år er sæsonkortet alligevel ekstra specielt. Med kortet i hånden får du nemlig adgang til Lyngby Boldklubs kampe i Europa League Kvalifikationen, hvor Lyngby træder ind i første kvalifikationsrunde. En oplevelse du sammenlignet med sidste år får oven i hatten – priserne er nemlig ikke hævet i forhold til sidst, og derfor får du minimum en ekstra kamp med i hatten, hvis du køber inden vores første hjemmekamp.
Hvem vi møder og hvornår vi præcist spiller hjemme afgøres først ved lodtrækningen i Nyon i Schweiz den 19. juni. De første kampe i Europa League Kvalifikationen spilles den 29. juni med returkamp den 6. juli. Og skulle Lyngby kvalificere sig videre venter endnu to opgør i juli måned.
Netop i juli sparkes Alka Superligaen også i gang. Første spillerunde ligger i weekenden den 14.-16. juli.
Ligesom sidste år får du sæsonkortet til 1.000 kr. til stemningsafsnittet på Vesttribunen. Vil du have en fast siddeplads står fornøjelsen i 1.300 kr. For pengene får du minimum 1 Europa League Kvalifikationskamp samt minimum 18 kampe i Alka Superligaen. Dertil kommer mulige playoff-kampe i Superligaen samt kampe i DBU Pokalen og – hvis formkurven fortsætter – måske flere kampe i Europa League Kvalifikationen. Se alle priserne herunder.
Du kan købe eller forny dit sæsonkort på vores webshop – den kommer du hen til ved at klikke her.
Hvis du gentegner dit kort skal du huske at gemme det fysiske kort – det skal nemlig også bruges i den nye sæson. Hvis du har en fast plads på stadion du ønsker at gentegne skal du være opmærksom på, at du kun kan gentegne din plads i juni måned. Fra 1. juli sættes alle de ikke-gentegnede sæder i salg.
SÆSONKORT 2017/18
Voksen, ståplads: 1.000 kr.
Voksen, siddeplads: 1.300 kr.
Reduceret pris*, ståplads: 700 kr.
Reduceret pris*, siddeplads: 1.000 kr.
*) Reduceret pris gælder pensionister, studerende samt børn under 16 år på købstidspunktet.
Sæsonkortet gælder til ALLE kampe i Alka Superligaen, DBU Pokalen og Europa League Kvalifikationen.
Sæsonkortet giver desuden forkøbsret på billetter til et eventuelt europæisk gruppespil.
Ved køb eller gentegning af sæsonkort støtter du Lyngby Fans stemningsaktiviteter med 50 kr. Du opnoteres ligeledes på vores nyhedsbrevsliste og modtager 1 TIFO-lod til fansenes lotteri i efteråret 2017.
BILLETPRISER
Lyngby Boldklub kan desuden oplyse at billetpriserne er uændrede til den kommende sæson til kampe i Alka Superligaen og DBU Pokalen. Europa League-priserne tilgår forud for hver enkelt kvalifikationsrunde.