Jeppe Brandrup fortsætter hos De Kongeblå

Foto: fodboldbilleder.dk

Jeppe Brandrup fortsætter hos De Kongeblå

Lyngby Boldklub kan i dag offentliggøre, at klubben har forlænget kontrakten med forsvarsspilleren Jeppe Brandrup.

Jeppe Brandrup fik en hovedrolle i weekenden, da han med et akrobatisk spark sikrede Lyngby Boldklub en endegyldig plads i top 6 – og dermed adgang til Mesterskabsslutspillet og en ny sæson i Alka Superligaen.

I dag er der så mere godt nyt om højrebacken, der har sat sin signatur på en kontraktforlængelse med De Kongeblå. Der er lagt endnu et Lyngby-år oven i kontrakten, der ellers stod til at udløbe til sommer. Dermed er publikumsfavoritten Brandrup også klar for Lyngby i næste sæson – til stor glæde for cheftræner David Nielsen:

”Jeppe Brandrup har endnu engang formået at hæve sit niveau her henover vinteren, og det har man tydeligt kunne se i de første par kampe her i foråret, hvor han har blandt vores bedste. ’Branner’ er kulturbærer for klubben, og en vigtig person for omklædningsrummet. Den kontinuitet, han også repræsenterer, er vigtig for os. Så vi er glade for at Brandrup har forlænget,” lyder det fra David Nielsen.

Brandrup er efterhånden blevet en ægte Lyngby-mand. Han har snart været otte år i klubben og har mere end 200 kampe CV’et. Målet mod Viborg i lørdags var karrierescoring nummer 10 for Lyngby Boldklub, som han kom til i sommeren 2009 efter ophold i Silkeborg IF, Randers FC og FC København.

Jeppe Brandrups nye kontrakt løber frem til sommeren 2018.