Lyngby Boldklub tilføres kapital

Lyngby Boldklub udvider aktiekapitalen med yderligere 1,5 million kroner.
Bestyrelsen i Lyngby Boldklub A/S har i dag godkendt en ny kapitaludvidelse, der sender halvanden million kroner i kassen hos det professionelle selskab bag Lyngby Boldklub. Hovedaktionær Hellerup Finans A/S har således tegnet nye aktier og skyder igen penge ind i klubben – nøjagtigt som bestyrelsen ved tidligere lejligheder har kommunikeret:
”Vi har som lovet skudt yderligere kapital i Lyngby Boldklub. Pengene forbedrer klubbens finansielle grundlag, som skal være stærkt, uagtet hvem der er hovedaktionær. Bestyrelsen har gennem den seneste tid haft stort fokus på at forstærke det økonomiske fundament, og vi er stærkt tilfredse med, at vi for femte gang i år kan tilføre ny kapital til klubben” fortæller bestyrelsesformand Torben Jensen.
Forhandlingerne om Lyngby Boldklubs ejerskab fortsætter, men uden konkret nyt at berette. Fokus i Lyngby Boldklub er derfor på aftenens spændende topkamp mod FC Midtjylland!
”Forhandlingerne med potentielle hovedaktionærer fortsætter naturligvis, og når der er nyt at fortælle herom, vil vi naturligvis informere offentligheden. Indtil da glæder vi os over, at vi i aften spiller en spændende topkamp i Superligaen mod FC Midtjylland” lyder det fra Torben Jensen.
Lyngby Boldklub er startet 2017 med en sejr over FC Nordsjælland og et enkelt point mod Esbjerg.