Nyt stamsted for Lyngby-fansene

Lyngby Boldklub genåbner dørene til Café Kickoff!

Lyngby Boldklub har i tæt samråd med klubbens fanpanel og fansenes talerør 'Lyngby Fans' besluttet at genåbne Café Kickoff permanent og gøre det til stamsted for Lyngby-fans inden samtlige hjemmekampe.
Café Kickoff på toppen af klubhuset på Lyngby Stadion har de senere år dannet rammer om arrangementer for klubbens partnere, når Lyngby Boldklub har spillet hjemmekampe i såvel 1. division som i Alka Superligaen. Fremover bliver det imidlertid ændret. Et nyt tiltag med Lyngby Boldklub, foreningen Lyngby Fans og klubbens aktive fanpanel som afsender betyder, at Café Kickoff fremover bliver et permanent tilholdssted for klubbens fans i forbindelse med hjemmekampene i Superligaen.
"Fansene har længe ønsket et fast værested med tilknytning til Lyngby Stadion, når vi spillede vores hjemmekampe. Og vi er super glade for, at det er lykkedes at få enderne til at mødes. De nye faciliteter i Lyngby Idrætsby giver os mulighed for at arrangere pre-match events for partnerne et andet sted end i klubhuset, og derfor er vi enige med fansene og klubfolkene i huset om, at Café Kickoff nu er klar til permanent at åbne som tilholdssted for alle Lyngby-fans inden kampene i Superligaen" fortæller Kristian Maimann, kommunikationschef i Lyngby Boldklub.
I Café Kickoff er der fremover plads til flere forskellige typer af gæster. Både dem, der ønsker en festlig opvarmning til kampen med billige øl, bordfodbold og billiard – men også til dem, der ønsker at mødes med vennerne før kamp og få en bid mad til en overkommelig pris. Café Kickoff rummer nemlig muligheden for at man på forhånd kan købe og reservere borde med spisning inklusiv. På den måde håber Lyngby Boldklub at kunne tiltrække – og tilknytte – fans af De Kongeblå endnu tættere.
Priserne for spisning starter fra 139 kr. hvis du er sæsonkortholder og dermed allerede har gyldig adgang til kampen. En samlet pakke med spisning og billet udbydes til voksne for 199,-, mens børneprisen inklusiv billet ligger på 169,-. Priserne er eksklusiv drikkevarer, der købes i baren til gode priser – billetter til spisning skal købes online via webshoppen senest 3 dage før kampen. Eventuelle restbilletter udbydes herefter efter først-til-mølle-princippet.
Den "nye" Café Kickoff åbner første gang på fredag, når De Kongeblå spiller forårets første hjemmekamp mod Esbjerg. Caféen åbner to timer før kickoff, og ønsker man "blot" at varme op i baren uden spisning kan man naturligvis få adgang til klubhuset med en gyldig kampbillet, dit sæsonkort eller medlemskort. Alle har før den første time af arrangementet glæde af happy-hour-priser i baren.
De første billetter til fredagens arrangement mod Esbjerg er allerede sat til salg. Klik her for at gå til webshoppen.

PRAKTISK INFORMATION

TILMELDING OG KØB:
Spisebilletter købes senest tre hverdage før i Webshoppen: http://shop.lyngby-boldklub.dk
Ønsker du ikke spisning kan du komme ind med en almindelig kampbillet eller dit sæsonkort.
HVOR:
På toppen af Lyngby Boldklubs klubhus, Lundtoftevej 61, 2800 Kongens Lyngby.
Adgang sker gennem den almindelige stadionindgang 2 (under stadionuret), hvorefter man kan tilgå klubhuset.
TID:
Café Kickoff åbner to timer før kampstart.

PRISER:
Se alle priser på spisebilletter på webshoppen: http://shop.lyngby-boldklub.dk
Fra arrangementsstart og en time frem er der desuden "Happy hour" på øl og sodavand:
– 0,3 L Sodavand til 20 kr. + pant (normalpris 25,-)
– 0,5 L Fadøl til 30 kr. + pant (normalpris 40,-)
– Som noget nyt introduceres også kander med fadøl (2,0 L) til en ekstra skarp pris.