Lyngby Boldklubs MorgenNetværk forøger medlemsantal

Lyngby Boldklubs MorgenNetværk øger igen medlemsantallet

Cphbusiness, Yourpay og 'Støt din klub – Støt din sag' er nye virksomheder, som har valgt at blive en del af det populære MorgenNetværk, hvor relationer og forretning er i centrum. Dertil har Best Promotion tegnet et LB-partnerskab, hvor MorgenNetværket også indgår som en del af aftalen udover de unikke hospitalityfaciliteter.

Lyngby Boldklubs Morgennetværk er inde i en positiv udvikling. Indenfor den sidste måned har været en stor tilgang af 7 nye medlemmer. Senest er det ”Støt Din klub – Støt Din Sag”, Cphbusiness og Yourpay, som har tegnet et medlemskab. Derudover så kan klubben nu også officielt byde velkommen til Best Promotion, der dog allerede i december indgik i et LB-partnerskab og bl.a. er leverandør af den populære David Nielsen kollektion. Den forsinkede velkomst og præsentation skyldes dog, at konceptet er blevet gjort skarpere og deres nye website er blevet indviet den 1. ferbuar.
Er du nysgerrig på at læse mere om vores nye partnere, så kan du læse mere om deres profiler nedenfor.

Cphbusiness
Udover at Cphbusiness er uddannelsesinstitution, hvor studerende har mulighed for at tage en række forskellige danske og internationale videregåendeuddanelser indenfor bl.a. markedsføring, salg, oplevelesøkonomi og entrepenørskab, så tilbyder skolen også en lang række muligheder for efteruddanelse af medarbejde i små og store virksomheder. Og det er netop årsagen til at Cphbusiness har valgt at indgå i et partnerskab med Lyngby Boldklub. "Gennem MorgenNetværket får vi mulighed for at skabe stærke relationer til det lokale erhvervliv. Samtidigt giver det os en unik mulighed for at få et up-to-date indblik i virksomhedernes styrker og udfordringer, samtidig med at vi løbende kan sikre os, at vores efter- og videreuddannelsesprogrammer reelt klæder medarbejderne i virksomhederne på til at varetage fremtidens udfordringer”," forklarer Poul Duus Gilling, som er adjunkt og repræsentant for Cphbusiness i MorgenNetvæket.
Er du nysgerrig på mere, så kan du læse mere om uddannelsesinstituttet og dens mange muligheder her: https://www.cphbusiness.dk

Yourpay
Yourpay leverer simple betalingsløsninger og henvender sig til mindre og mellemstore virksomheder, der ønsker at mindske omkostninger til betalingskortaftaler. Yourpay er stiftet af Mathias Gajhede, som tidligere har været med til at opbygge Trustpilot. Sammen med en række andre iværksættere repræsenterer han Yourpay, der ønsker at sætte nye standarder inden for håndtering af betalingskort ved online og fysisk handel. Virksomheden arbejder ud fra en mission om, at det skal være nemt at være iværksætter.
Yourpay blev stiftet i 2013 og godkendt af Finanstilsynet den 2. september 2014, og siden da har virksomheden oplevet stor vækst. Den vækst skal MorgenNetværket i Lyngby Boldklub være med til at understøtte – et samarbejde, som de også glæder sig til hos Yourpay:

"Vi har fået et godt førstehåndsindtryk af netværket i Lyngby Boldklub. Det er velkoordineret, og vi bliver introduceret til emner, der er relevante for vores forretning. Gennem netværket har vi allerede fået flere konkrete aftaler i hus – både som kunde og leverandør,” forklarer Philip Sture Wiik Kalvåg, Account Manager og Jr. Partner Manager hos Yourpay.

Du kan læse mere om virksomheden her: https://www.yourpay.io/da-dk/about_us.php

Støt din sag
Ved hjælp af 'Støt din sag' er det muligt for lokale idrætsklubber at lave events, hvor de gennem aktiviteter samler penge ind til deres lokale klub/hold og samtidig kan støtte velgørende organisationer. 'Støt din sag' leverer platformen og står for indsamlingen. Platformen håndterer oprettelse af eventen, tilmelding af deltagere, tilmelding af sponsorer, opkrævning af penge fra sponsorerne, udbetaling af penge til klubberne og de velgørende organisationer, samt indberetning af sponsorernes donationer til skat.
BestPromotion
BestPromotion har mere end 20 års erfaring som leverandør af profiltøj, reklamegaver, firmagaver samt mindre branding opgaver og har bl.a. stået for designet af den nye og pulære David Nielsen kollektion i Lyngby-shoppen. Virksomheden ejes i dag af Karsten Lieberkind Jørgensen, der med sin store erfaring sikrer, at BestPromotion leverer den forventede kvalitet til kunderne. Derudover er konceptet blevet gjort skarpere, som bl.a. har betydet, at Best Promotion gik i luften med et nyt online website www.bestpromotion.dk den 1. februar.

BestPromotion har valgt at indgå i et partnerskab med Lyngby Boldklub grundet klubbens professionelle og stærke erhvervsnetværk, som de både mødes med til MorgenNetværk og i loungen på kampdage. ”Gennem netværket får jeg nye stærke relationer, som giver gode muligheder for at skabe ny forretning. Samtidigt har oprykningen til Superligaen gjort, at BestPromotion også kan bruge oplevelsesrammen og hospitality-mulighederne til at invitere nuværende kunder med ud at se Superligafodbold på Lyngby Stadion” udtaler direktør Karsten Lieberkind Jørgensen, BestPromotion.