Tilmeldingen til sommerens fodboldskole er nu åbnet

Igen i år afholder Lyngby Boldklub fodboldskole, hvor børn fra 7-14 kan forbedre deres kvaliteter på banen samtidigt med, at de har en super sjov uge.
Der er ikke meget, der minder om sommer, når man kigger ud af vinduet, men Lyngby Boldklub har nu åbnet for tilmelding til den årlige fodboldskole, der finder sted i uge 26, hvor varmen forhåbentlig har ramt landet.
I år er det J. Jensen A/S, der er hovedsponsor for fodboldskolen, som er for både drenge og piger fra årgang 2003-2010. På fodboldskolen er der fokus på, at alle skal have det sjovt, men også, at den enkelte har mulighed for at hæve sit niveau på banen.
I løbet af ugen, hvor fodboldskolen finder sted, vil der være fem dages træning, sjove lege og aktiviteter, besøg fra spillerne på Lyngby Boldklubs Superliga-mandskab og en masse andet.
Du kan læse meget mere om, hvad der kommer til at ske i ugen, og hvordan du tilmelder dig, via dette link.
Vi glæder os til at se jer på Danmarks bedste fodboldskole.