MorgenNetværket er klar til 2017

Oversigt: Se programmet for MorgenNetværket
Onsdag den 18. januar åbner vi op til kick-off i MorgenNetværket i 2017. Programmet kommer til at byde på en kombination af netværksarrangementer med spændende forretningstemaer og sociale events, hvor opbygningen af stærke relationer er i fokus.
Det er med glæde og store forventninger, at vi kan offentliggøre programmet for første halvdel af 2017 i MorgenNetværket i Lyngby Boldklub.
Her venter i alt seks morgennetværk – både i loungen i Lyngby Boldklub, men også hos medlemsvirksomheder som bl.a. Hørsholm Jobcenter og Bording A/S. Netværksarrangementerne er bygget op omkring en række temaer, der alle har indflydelse på at skabe salg og styrke forretningen.
Gennem møderne er målet at skabe progression og sikre, at medlemmer lærer hinandens virksomheder og mål bedre at kende, så vi bedre kan hjælpe hinanden med at skabe nye relationer. Derudover er der også indlagt sociale events – både på stadion til fodbold og i forbindelse med sommerafslutningen, hvor der er fokus på at skabe stærkere personlige relationer gennem unikke oplevelser.
Nedenfor finder du oversigten over alle arrangementer. Kunne du tænke dig at høre mere, kan du kontakte netværksansvarlig Pernille Vaaben Nielsen på tlf. 31 43 47 49 eller skrive en mail til pvn@lyngby-boldklub.dk.
18/01: Netværksmøde på Lyngby Stadion
Tema: Kick-off på 2017
08/02: Netværksmøde (FÆLLES MED ROTARY ERHVERVSFORUM NORD) på Lyngby Stadion
Tema: Disruption