Lyngby-topscoreren har skrevet under på ny aftale frem til 2019

foto: fodboldbilleder.dk
Jeppe Kjær forlænger med Lyngby Boldklub

Interesserede kan godt pakke kontrakttilbuddene sammen og slette Jeppe Kjær fra januars menukort af spillere med udløbende kontrakter. Lyngbys topscorer har nemlig forlænget sin kontrakt med De Kongeblå frem til sommeren 2019!

Lyngby-topscorer Jeppe Kjær har i efteråret braget gennem muren og vist sig som en af Superligaens skarpeste målscorere. Otte scoringer har bragt Jeppe Kjær op som nummer fire på topscorerlisten, og derfor er det med stor glæde, at Lyngby Boldklub i dag kan offentliggøre, at angriberen har forlænget sin kontrakt med De Kongeblå.

Den nuværende aftale stod til udløb til sommer, og det betød, at Jeppe Kjær fra 1. januar kunne afsøge muligheden for nye græsgange. Men potentielt interesserede klubber kan godt vende tilbage til nytårsfesten og snakke alternativer, for fremtiden for Jeppe Kjær ligger i postnummer 2800, hvor der er underskrevet en ny kontrakt frem til sommeren 2019.

”Jeppe Kjær har udviklet sig til at være en top Superliga-angriber. Han leder vores pres med den attitude og intensitet, som er meget vigtig for vores hold. Jeppe har derudover udviklet sit overall spil markant, og han er blevet en leder og et samlingspunkt for holdet uden for banen,” lyder de rosende ord fra cheftræner David Nielsen, der er godt tilfreds med, at det er lykkedes at binde topscoreren for de næste to-et-halvt-år. Her skal Jeppe Kjær blandt andet være kulturbærer for holdets vinderattitude:

”Jeppe Kjær er en vinder, og han viser det hver eneste dag til træning og hver eneste gang til kamp. På den måde er han en kulturbærer og et billede på den vinderkultur, vi er lykkedes med at implementere. Jeppe har samtidig scoret mange vigtige mål for os gennem hele efteråret, så vi glæder os over, at han har dedikeret sin fremtid til Lyngby Boldklub, så vi stadig kan se ham fejre sine scoringer i kongeblåt,” siger David Nielsen.

Jeppe Kjær kom til Lyngby på en fri transfer i sommeren 2015 og etablerede sig hurtigt som en vigtig del af Lyngby-holdet, hvor han bidrog med syv scoringer i oprykningssæsonen 15/16. Efter sommerferien har Jeppe Kjær igen løftet niveauet og er med otte scoringer suveræn efterårs-topscorer for De Kongeblå, som han i alt har optrådt 42 gange for.

Den nye kontrakt mellem Jeppe Kjær og Lyngby Boldklub løber frem til sommeren 2019.