Generalforsamling udskudt til januar

Generalforsamling udskudt til januar
 
Bestyrelsen i Lyngby Boldklub A/S har i dag besluttet at udsætte den ordinære generalforsamling til januar og der vil derfor blive udsendt ny indkaldelse til alle aktionærerne hurtigst muligt. 
 
Baggrunden for udsættelsen af generalforsamlingen er, at bestyrelsen er i afsluttende forhandlinger med en investorgruppe om salg af klubben.
Mere end 90 pct. af aktionærerne har givet tilsagn om at de er indstillet på at sælge deres aktier i klubben og det forventes, at den endelige købsaftale kan indgås i starten af januar 2017.
 
Bestyrelsen har været i dialog med relevante myndigheder m.fl. for at informere om udskydelsen.
 

FLERE NYHEDER

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES