Information til både Lyngby BK og FCK fans

Information vedrørende FCK-kampen
Lørdag gæster FC København Lyngby Stadion, til hvad der kan forventes at blive en fremragende fodboldaften med en masse mennesker på tribunerne. Derfor kræver det lidt ekstra information i forhold til logistikken. Hvis du ikke har købt billet endnu, så anbefaler vi, at du køber snarest.
Kampen fløjtes i gang kl: 18.00, men allerede kl: 16:00 åbner portene på hele Lyngby Stadion, hvor også Faxe Kondi Fanzonen åbnes. Fra Lyngby Boldklub anbefales det, at alle fans kommer i god tid, så lang ventetid og store køer kan undgås. Efter kampen er der desuden tredje halvleg i Klubhuset, hvor der er arrangeret Saturday Night Fever fest for fans.
DET ER VIGTIGT AT DU PLACERER DIG PÅ DEN PLADS, DIN BILLET ANGIVER
Info for Lyngby BK
Alle Lyngby fans, der kommer til kampen, skal benytte stien igennem kolonihaven/haveforeningen for at komme til hjemmeholdets indgange. Det er altså ikke muligt at komme via svømmehallen eller langs vejen ved Loxam Loungen.
I forhold til parkering, anbefaler vi fans af Lyngby at parkere i området omkring DTU, da det på denne måde er nemmest at benytte stien ved kolonihaven/haveforeningen.
Er du interesseret i at købe billetter til et af hjemmeholdets afsnit, kan det gøres ved billetskuret, hvor der modtages kontanter, betalingskort og det er også muligt at betale på Mobilepay til nummeret: 31 18 15 80. Det anbefales dog, at billetterne købes online inden kampstart, hvor de endda kan købes til nedsat pris: http://shop.lyngby-boldklub.dk.
Info for FC København
FCK fans, der deltager i kampen på Lyngby Stadion, skal benytte Sorgenfrigårdsvej 100B, der fører til udebanetribunen.
I forhold til salg af billetter, så foregår det ved billetskuret ved siden af udebanetribunen. Det er muligt at betale med både kontanter, betalingskort og Mobilepay. Betaling via Mobilepay foregår på nummeret: 31 18 15 80.

Adgang til FC København udebaneafsnit kræver Away-kort!
Hvis du ønsker at købe adgang til det afsnit, der er tildelt F.C. København til udebanekampe, skal du være medlem af F.C. Københavns udebaneklub, FCK AWAY.
Hvis du endnu ikke er medlem af FCK AWAY skal du tilmelde dig på www.fckaway.dk i god tid, før den kamp du ønsker at se finder sted.
For at opnå adgang til FCK-afsnittet, er det derfor ikke nok, at have en billet til dette område.
Er du ikke medlem af FCK AWAY vil du blive afvist ved indgangen, og der oprettes ikke nye medlemmer på kampdagen."
Det er muligt at købe billetter på vores webshop til nedsat pris: http://shop.lyngby-boldklub.dk
For både hjemmebane- og udebanefans kan Mobilepay også bruges som betalingsform i de forskellige boder på Lyngby Stadion. Her er nummeret, der skal betales til: 31 32 44 78.
Vi håber på en fremragende fodboldkamp med god stemning.