Lyngby Boldklub kan nu byde ACT Global Sport og Comwell velkommen i folden som nye LB-partnere

Lyngby Boldklub indgår to nye attraktive LB-partnerskaber
Lyngby Boldklub kan nu byde ACT.Global Sport og Comwell velkommen i folden som nye LB-partnere.

LB-partnerskaberne oplever fortsat stor popularitet. Senest har Lyngby Boldklub indgået aftaler med to nye LB-partnere. De får adgang til unikke sportsoplevelser med De Kongeblå på og udenfor banen og ikke mindst et stærkt erhvervsnetværk i en samlet pakke.
Vi har lavet en kort præsentations af de to nye profiler i Det Kongeblå partnernetværk:
ACT.Global Sport
ACT.Global Sport skaber lavbakterielle og sundere indemiljøer i eksempelvis omklædningsrum, og det helt uden brug af giftige kemikalier. ACT.Global Sport og Lyngby Boldklub har haft et godt samarbejde det seneste års tid, og har derfor valgt at gå skridtet videre med et formelt LB-partnerskab. Om partnerskabet siger Kim Friis fra ACT.Global Sport:
”For godt et års tid siden valgte vi at hive fat i Lyngby Boldklub i forbindelse med en testcase. Både min gode kollega, Henrik ’Store’ Larsen, og jeg selv har haft vores daglige gang i Lyngby Boldklub, så det var oplagt at starter dér. Resultaterne på vores testcase har været så gode, at vi har haft flere potentielle kunder og investorer forbi Superligaens ældste men fedeste omklædningsrum. Nu har vi så formaliseret samarbejdet, og vi glæder os til at kunne blive en del af det store og aktive partnernetværk, der er i Lyngby Boldklub – og så selvfølgelig se noget god bold også”.
Comwell – en verden af muligheder
Comwell er en hotelkæde med 16 hoteller i Danmark og 2 i Sverige. Hos Comwell er hvert hotel unikt og har sit eget særpræg, stemning og atmosfære. En ting har de dog alle til fælles – nemlig det gode værtskab, professionelle service samt passionen for yde det lille ekstra.
”Vi er glade for det gensidige samarbejde og netværk, vi har med Lyngby Boldklub. Vi glæder os til at hjælpe med overnatning og forplejning, når Lyngby Boldklub valfarter rundt i landet. Vi kan ikke vinde kampene for dem, men vi vil i hvert fald gøre vores til, at spillerne er veludhvilet og friske”, siger Flemming Goldbæk, Salgschef i Comwell, om partnerskabet.
Kunne du tænke dig at høre mere om de to LB-partnere, eller skulle du selv være interesseret i at høre mere om LB-partnerskaberne, så tøv ikke med at sende os en mail på salg@lyngby-boldklub.dk.