Deltag i konkurrencen og vind billetter til hele familien

Vind VIP-billetter til fodbold- og familiedag med GF Forsikring
Kunne du tænke dig at komme til fodbold og VIP-arrangement i Klubhuset på Lyngby Stadion? Så har du nu muligheden – og endda sammen med hele familien!
Til hjemmekampen mod AC Horsens, den 18. november, inviterer Lyngby Boldklub i samarbejde med kampsponsor, GF Forsikring, 75 heldige fans til VIP-arrangement i Klubhuset med start halvanden time før kickoff (kl. 16.30).
Til arrangementet serverer vi godt til ganen bl.a. i form af de famøse Lyngby Pølser og deler goodie-bags ud. Derudover kommer cheftræner David Nielsen på besøg og fortæller om dagens kamp, mens udvalgte spillere skriver autografer og tager kampen op i bordfodbold mod klubbens fans.
De heldige vindere til VIP-arrangementet udvælges ved lodtrækning onsdag, den 16. november, hvorefter GF Forsikring tager kontakt efterfølgende og tilsender billetter.
Du tilmelder dig konkurrencen ved at udfylde nedenstående formular.