Lyngby Boldklub forlænger den nuværende aftale med Stryhns – og herunder Langelænder – i yderligere to år

Stryhns og Lyngby Boldklub fortsætter nostalgisk partnerskab
Lyngby Boldklub forlænger den nuværende aftale med Stryhns – og herunder Langelænder – i yderligere to år, og fortsætter derved samarbejdet frem til udgangen af 2018.
Det er med stolthed og glæde, at Lyngby Boldklub i dag kan offentliggøre, at partnerskabet fortsætter, som startede helt tilbage i 1991, da Langelænder og Lyngby Boldklub var foregangsmænd i indførslen af stadionpølser i dansk fodbold.

Stryhns og Langelænder er således en af Lyngby Boldklubs mest trofaste partnere, og samarbejdet kan efterhånden kategoriseres som nostalgisk, men også ganske succesfuldt. Det hele kulminerede i sidste uge, hvor Lyngby-pølsen, som Stryhns og Langelænder står bag – blev kåret til Alka Superligaens bedste.
Kåringen blev fejret i stor stil, da Langelænder i en flot gestus valgte at uddele 1.000 gratis Lyngby-pølser til tilskuerne til hjemmekampen mod SønderjyskE. En kamp vi i øvrigt flot vandt 2-0.
Glæden ved partnerskabet er gensidigt – og hos Stryhns ser de frem til fortsat at være med til at give tilskuerne på Lyngby Stadion en unik oplevelse.
”Vi er meget glade for, at vi kan fortsætte med at servere den populære pølse fra Langelænder på Lyngby Stadion og samtidigt få en lang række unikke oplevelser i Loxam Loungen på Lyngby Stadion sammen med klubbens andre partnere, hvor klubånd og fællesskab kombineres med business” forklarer Tom Nielsen, salgschef i Stryhns.
Sterling Polish fejrer 75 års fødselsdag med manér
Det er ikke kun Stryhns, som fortsætter som partner i Lyngby Boldklub. Sterling Polish Company har også forlænget deres nuværende LB-Partnerskab, så de fremadrettet også får lokal eksponering, netværk og unikke fodboldoplevelser i en samlet pakke.
Sterling Polish Company er en af de ældste partnervirksomheder i Lyngby Boldklub. De blev grundlagt tilbage i 1941 og fylder derfor 75 år. Fra starten har de – i et tæt samarbejde med den danske sølvsmedje Georg Jensen og Wendel A/S – været garant for miljøvenlige produkter til effektiv rengøring i dagligdagen.
Som partner glæder vi os i Lyngby Boldklub til at være med til at fejre dem med manér. Derfor kan vi også afsløre, at vi sammen med Sterling Polish Company byder på underholdning for klubbens fans og øvrige partnere i forbindelse med jubilæet, den 24. november. Hvad det konkret indebærer er stadig en overraskelse, men nostalgisk bliver det. Vi kan blot sige: Glæd jer!