Lyngby Boldklub inviterer til åbning af Faxe Kondi Fanzonen

Så sker det. Faxe Kondi Fanzonen åbner på Lyngby Stadion fredag den 26. august, hvor der venter underholdning både på og udenfor banen, når De Kongeblå tørner sammen i lokalbraget mod FC Nordsjælland.

Det er med store forventninger, at Lyngby Boldklub sammen med Faxe Kondi kan invitere indenfor til åbning af den nye fanzone på Lyngby Stadion, hvor der fremadrettet venter en lang række oplevelser for klubbens fans, partnere og spillere.

På åbningsdagen vil der være aktiviteter for både børn og voksne. Fra kl. 18 – 19 er der Happy Hour i Fanzonen med 50 % på vand, sodavand, pølser og øl. Der arrangeres bordfodboldturnering med deltagelse af Lyngby spillere, og derudover vil der være Kondi Crossbar konkurrence samt mulighed for at prøve dåsespark og vores nye pannabane. I pausen kan du desuden være heldig at vinde et års forbrug af Faxe Kondi, hvis du tilmelder dig konkurrencen i indgangen, hvor du skal dyste om at skubbe den store Alka Superliga bold hurtigst fra midterlinjen til målet.

Hvis du vil deltage i bordfodboldturneringen, så kræver det dog tilmelding efter først-til-mølle-princippet. Der er plads til 8 hold og tilmelding foregår til Andreas Andersen på aa@lyngby-boldklub.dk frem til den 25. august kl. 12.00. Præmien er 2 stk. Lyngby Boldklub trøjer til vinderne.

Nedenfor kan du se det fulde program for indvielsen. NB: Selve stadion åbner først en time før kampstart kl. 19.15.

Program for Fanzonen:

Kl. 18.00: Fanzonen åbner. Der uddeles gratis Faxe Kondi til de 100 første.
Kl. 18.05 – 19.00: Happy hour i fanzonen med 50 % på vand, sodavand, pølser og øl.
Kl. 18.15: Bordfodboldturnering begynder. Derudover vil der være forskellige aktiviteter for børn og voksne bl.a. dåsespark og panna bane.
Kl. 19..45: Finale i Bordfodboldturnering
Kl. 20.15: Kick off
Kl. 21.00: Pausekonkurrence: Skub bold fra midterlinjen til målet. Tilmeld dig hos Faxe Kondi pigerne i indgangen. 4 heldige tilskuere bliver udvalgt til at deltage og den hurtigste vinder et års forbrug af Faxe Kondi.
Kl. 21.15: 2. halveg begynder
Kl. 22.00 Kondi Crossbar i Fanzonen. Ram overlæggeren og få en Faxe Kondi med hjem, når du forlader stadion
Kl. 22.10: Autografskrivning med spillerne