Lyngby Boldklub styrker det kommercielle partnerskab med Johannes Fog
Johannes Fog A/S fortsætter det stærke og historiske partnerskab med Lyngby Boldklub, og har netop  forlænget deres EksklusivPartneraftale med De Kongeblå.
Johannes Fog har været en del af Lyngby Boldklub længere end de fleste. De første annoncer for virksomheden kan dateres helt tilbage til 1940erne, og det historiske parløb med Lyngby Boldklub har de senere år været direkte til udtryk i form af det velkendte Johannes Fog-logo på Lyngbys spillershorts. Derfor er det med stor glæde, at partnerskabet fortsætter i fremtiden.
Omdrejningspunktet for Eksklusivpartnerskabet er naturligvis fortsat den unikke eksponering på Superligaholdets kampshorts. Men også for kunder og medarbejdere i Johannes Fog er der noget at se frem til. Heriblandt er der Johannes Fog-cuppen, der for første gang blev afholdt i maj måned. Her var Johannes Fogs egne samarbejdspartnere, kunder og medarbejdere samlet til en festlig fodboldturnering på banerne ved Lyngby Stadion. Og turneringen vender naturligvis tilbage som en del af det nye partnerskab i 2017.
”Vi glæder os til at fortsætte vores kommercielle partnerskab med Lyngby Boldklub, hvor vi får en stærk eksponering både lokalt, regionalt og nationalt med klubbens oprykning til Superligaen. Derudover venter der med den nye aftale stærke oplevelser for medarbejdere, samarbejdspartnere og klubbens fans på Lyngby Stadion,” forklarer Carsten Ludvig, adm. direktør i Johannes Fog A/S.
Ud over den stærke eksponering i Superligaen er Johannes Fog også fortsat repræsenteret på shortsne af Lyngby Boldklubs bedste eliteungdomshold fra U12 Talentskolen til og med U19-holdet i U19 Ligaen.  Derudover venter der tilskuere, kunder og fans oplevelser og overraskeler, blandt andet i form af et Superliga-kampsponsorat med sjove aktiviteter i den kommende Faxe Kondi Fanzone.
”At vi kan fortsætte vores historiske parløb med Johannes Fog har stor betydning for Lyngby Boldklub, da vi har en ambition om at have et stærkt samarbejde med lokalforankrede virksomheder. Partnerskabet har base i en af vores absolut stærkeste eksponeringsplatforme, og vi glæder os til at udvikle partnerskabet med nye oplevelser for fans og forretningspartnere i både Lyngby Boldklub og Johannes Fog”, fortæller Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Du kan læse mere om Johannes Fog og finde virksomhedens 10 byggecentre og trælaster samt webhandel på deres website – www.johannesfog.dk,