Royal Unibrew og Lyngby Boldklub går sammen om nye oplevelser

Med Faxe Kondi i spidsen indgår Royal Unibrew et større kommercielt partnerskab med Lyngby Boldklub, hvor målet er i fællesskab at skabe nye oplevelser for klubbens fans og styrke bryggerikoncernens position i lokalområdet.
Når sæsonens første Superligakamp på Lyngby Stadion fløjtes i gang den 24. Juli mod OB, så er det med velsmagende øl og vand i hanerne fra bryggerikoncernen Royal Unibrew, som bl.a. huser stærke brands som Royal Beer, Pepsi og Faxe Kondi. Det nye partnerskab betyder også, at den nye oplevelseszone, som er undervejs på Lyngby Stadion, bliver døbt Faxe Kondi Fanzonen.
”I et tæt samarbejde med Faxe Kondi og Royal Unibrew skal vi udvikle nye events og oplevelser for klubbens fans. Vi har fælles værdier og en gensidig dedikation til at vi vil tænke nyt, når det gælder oplevelser. Både på stadion i Faxe Kondi Fanzonen, men også gennem digital aktivering. Derfor glæder vi os over udsigten til at udvikle nye underholdende oplevelser for klubbens dedikerede fans,” siger Dennis Poulsen, administrerende direktør i Lyngby Boldklub.
Hos Royal Unibrew glæder virksomhedens kommercielle direktør Kasper Ryttersgaard Jacobsen sig også over det nye partnerskab. Han ser især frem til brand-aktiveringen af Faxe Kondi og til at medvirke til endnu bedre oplevelser for klubbens trofaste fans.
”Lyngby Boldklub er en attraktiv samarbejdspartner for Royal Unibrew og især Faxe Kondi, hvor vi får en unik mulighed for at engagere vores målgruppe i Fanzonen. Aftalen åbner op for nye muligheder, når vi fremadrettet skal arbejde tæt sammen om at udvikle stærke oplevelser og store sportsøjeblikke i den traditionsrige klub samtidig med at vi forhåbentlig kan styrke vores position yderligere på markedet i lokalområdet”, slutter Kasper Ryttersgaard Jacobsen.

Det er dog ikke kun klubbens fans, som kan se frem til nye oplevelser. Klubbens partnere kan glæde sig til, at få serveret kvalitetsøl i form af Heineken Xtra Cold i Loxam Lounge. Lyngby Stadion bliver det første stadion i Danmark, som får fastinstalleret den nye prisvindende teknologi, hvilket betyder at øllen serveres med en temperatur tæt på frysepunktet og sikrer en forfriskende oplevelse indtil den sidste tår. En ægte VIP-oplevelse.
Aftalen med Unibrew løber frem til sommeren 2021 og tilskuerne kan se frem til følgende priser og sortiment på Lyngby Stadion:
På øl-siden sælges der Royal og Royal Classic. Her er priserne:
1 øl – 50 kr. (inkl. 10. pant)
3 øl – 130 kr. (inkl. 3 x 10kr. pant)
5 øl – 200 kr. (inkl. 5 x 10kr pant)

Udvalget af sodvand byder på Faxe Kondi, Faxe Kondi Free, PepsiMax, Pepsi og Nikoline Appelsin. Her er prisen 25 kr. pr. stk.
Vil du vide mere om Royal Unibrew, som producerer, markedsfører, sælger og distribuerer produkter inden for øl, malt- og læskedrikke, cider, long drinks og snacks, så kan du besøge deres officielle website her.