STOC Menswear er ny BusinessPartner i Lyngby Boldklub

STOC Menswear indgår BusinessPartner-aftale med Lyngby Boldklubs Konsulenthus

Den jyske tøjkæde STOC Menswear indgår i et 3-årigt BusinessPartner-program med Lyngby Boldklubs Konsulenthus, og aftalen er klar. Der skal udvikles en digital marketingstrategi på tværs af virksomhedens online platforme. Som add-on til aftalen bliver STOC leverandør af tøj til Superliga-holdet og Konsulenthuset.

Lyngby Boldklubs Konsulenthus kan i dag præsentere en ny BusinessPartner. Det drejer sig om tøjkæden STOC Menswear, som er en ung virksomhed, men med et kæmpe vækstpotentiale. STOC Menswear har etableret sig som et stærkt brand i Kolding og Esbjerg, hvor deres fysiske butikker sætter en ny standard for kundeoplevelsen.
Næste skridt er etableringen af et online univers, der skal være med til at skabe yderligere vækst og samtidigt give kunder samme gode service som i butikken. Og det er her, at Lyngby Boldklubs Konsulenthus skal bidrage med viden og kompetencer.

”I Konsulenthuset har vi store forventninger til samarbejde med STOC Menswear, hvor vi skal være med til at udvikle deres digitale marketingstrategi og opbygge et online univers med fokus på brugeroplevelsen. En aftale som på bedste vis illustrerer at Konsulenthuset besidder en lang række kompetencer inden for både salg, kommunikation og marketing,” forklarer administrerende direktør Dennis Poulsen.

Hos STOC Menswear deles de positive forventninger til det nye kommercielle samarbejde, som også byder på en tøjaftale. Det betyder, at klubbens Superliga-spillere og ansatte i Konsulenthus fremadrettet kommer til at være klædt i kvalitetsjakkesæt fra STOC Menswear, når de deltager i formelle arrangementer.

”Lyngby Boldklubs Konsulenthus er en interessant partner for STOC Menswear, som kan være med til at bidrage til virksomhedens vækst i de kommende år gennem udviklingen af en stærk online strategi. Derudover glæder vi os til at være med til at klæde både ansatte og spillere, så Lyngby Boldklub fremadrettet får skærpet deres Business-brand og har et fælles professionelt udtryk, når de ankommer til kampe og møder,” fortæller Jeppe Støckler, som er ejer af STOC Menswear og kendt for god kvalitet, stærke priser og den bedste service.

De forhandler en lang række brands ex. Only & Sons, Minimum, Superdry, Matinique, Anerkjendt, Another House name, Legends, Born // Raised, Woden & G-Star, som du kan tjekke ud på deres website www.stoc.dk eller Facebook-side, hvor du også finder inspiration og guides til sommerens mode.

Skal din virksomhed klædes flot på?
Så har du muligheden for at få et uforpligtende tilbud på en firma-tøj-aftale hos STOC Menswear til din virksomhed. Udfyld blot nedenstående kontaktformular og du vil blive kontaktet hurtigst muligt.